deagle Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hoi . Ik zit momenteel bezig aan een layout (voor de gamesite die ik maak , hier te bezichtigen). En persoonlijk vind ik dat aan de layout nog heel wat ontbreekt! Hebben jullie soms tips? Alvast bedankt! PS. Het enige waar ik enigsinds tevreden over ben is de header. Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik vind het zelf een best goede layout. Je zou in het balkje wat je bovenin al hebt de naam van de site en de slogan kunnen doen. Daaronder aan de rechterkant in dezelfde stijl als het balkje het menu, en daarnaast nog een balk waarin dan de tekst komt. Je moet er dan wel voor zorgen dat hij wat doorzichtig is, zodat je de soldaat op de achtergrond nog kan zien. Je kunt ook aan beide zijkanten twee balkjes zetten, waartussen je de tekst zet, en daarboven in het balkje het menu. Reageren
Samurai Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Links en rechts nog "boxes" waarin je sites o.i.d. kan zetten. Reageren
deagle Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Wel FrooDoo je hebt me op een idee gebracht! In de box onder header maak ik een berichtenbalk (dmv een marquee) En dan maak ik nog een menu en een content vlak! EDIT Voila , nieuwe test gemaakt : Bewerkt: 26 juni 2006 door Nicsan Reageren
Thabit Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Nicsan, je hebt er wel een mooie template van gemaakt. Helaas zijn het niet echt mijn kleuren, maar het idee is prima. 7/10 . Bewerkt: 26 juni 2006 door Thabit Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik vind hem wel leuk en goed bij een Gaming site passen.. Maar de randjes aan de linker en rechter kant zijn een beetje raar.. Wat vrolijkere kleuren zouden ook goed passen. Wat ik wel mooi vind is Header, de Fonts, en dat doorzichtig personage.. De Header vind ik erg mooi alleen niet zo bij de Layout zelf passen. Ik zou de kleuren van de Header aan de layout aan passsen, of de kleuren van de layout aan de Header aan passen. Kutgw verder... Een 8.5/10 Reageren
deagle Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Sorry , maar ik vind m'n eigen template op nix trekken :o. Nog commentz? [edit] Heb hem voorgelegd aan D-Mich , en hij voind hem goed. dus ik hou hem! Bewerkt: 26 juni 2006 door Nicsan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.