j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hoe plaats je een mod bijv. een auto ik gta sa? Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) welkom op het Forum! ligt eraan wat voor een mod. Een car mod? Wagens installeren (werkt ongeveer hetzelfde voor SA als voor VC) je kunt natuurlijk ook altijd sami gebruiken: Sami een map mod? ongeveer op dezelfde manier, maar dat staad vast wel in de bijgeleverde readme Bewerkt: 26 juni 2006 door schno009 Reageren
j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) en bijvoorbeeld een 100% save game? En waar moet je die in op slaan? welke Map PS. waar kan ik de beste en mooiste mods vinde? Bewerkt: 26 juni 2006 door j_vloon Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 100% Save Game is eigenlijk niet echt een mod, maar gewoon een save game van iemand die GTA heeft uitgespeeld. Deze moet je gewoon tussen je eigen save games zetten. Dus je kopieert het 100% bestand en je plakt die in de map ''San Andreas User Files'' of ''Vice City User Files'' enz. Hij zal vragen of je het bestand wilt overschrijven, kies ja. Nu kan je het spel opstarten en load game doen. Een goede mod site is http://www.gta-downloads.com maar je kan ook gewoon googlen. Kijk ook even op de site van JVT, een van de beste auto modders. Mvg, Wazuup Reageren
j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 bedankt en zeker wel goede site Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 100% Save Game, is tevens te downloaden op gtagames.nl Reageren
j_vloon Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 HELP ik snap niks van die wagen in staller en die andere kan je niet downe? Reageren
j_vloon Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 nou heb ik die img. tool wel gedownload mar als ik dit wil doen - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad) krijg ik dit :: unable to find dir file [C:\program files\rocstar games\gta san andreas\models/gta3.dir] Wat moet ik doen :$ Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Heb je het over de San Andreas Mod Installer (SAMI)? Ik raad die sterk af. Je kan gewoon beter automods installeren op de manier die hier uitgelegd word. Dan weet je zeker dat alles goed zit. Mvg, Wazuup Reageren
j_vloon Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Heb je het over de San Andreas Mod Installer (SAMI)? Ik raad die sterk af. Je kan gewoon beter automodsinstalleren op de manier die hier uitgelegd word. Dan weet je zeker dat alles goed zit. Mvg, Wazuup oke maar bij deze stap - Als je dat heb gedaan open je de Img Tool 1.3 en open je het bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img (Standaart pad) krijg ik dit :: unable to find dir file [C:\program files\rocstar games\gta san andreas\models/gta3.dir] en je moest ook alleen lezen uitzetten en nog iets ernaa mar als ik steeds nog x nakijk staat het steeds aan ok al doe ik toepassen Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Controleer of je Read Only (Ook bekent als Alleen-lezen) Weggevinkt hebt. Mocht je dit NIET gedaan hebben, dan doe je dat zo. -Ga naar de map waar het GTA Spel zich bevindt (meestal: C:\program files\rocstar games\*een gta-spel) -Nadat je de map Rockstar Games geopend hebt, klik je met je rechter muisknop op *een gta-spel. -Vervolgens klik je met je linker-muisknop op EIGENSCHAPPEN, en dan het vakje Read-Only (ook wel bekendt als Alleen-Lezen) wegvinken. -Klik dan op Toepassen, en vervolgens OK. -Nu probeer je IMG TOOL opnieuw op te starten... *bijv. Grand Theft Auto Vice City Veel succes EDIT: Oh, je hebt het al gedaan... "en je moest ook alleen lezen uitzetten en nog iets ernaa mar als ik steeds nog x nakijk staat het steeds aan ok al doe ik toepassen" Antwoord: Oke, is om verder te gaan. Dus het is normaal dat OK blijft staan. Toepassen is het TOEPASSEN van wat je zojuist ingesteld hebt. (Dit was even om de verschillen op te noemen tussen Toepassen en OK) Is het gelukt? Bewerkt: 27 juni 2006 door SSX-Breaker Reageren
conversuh Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Controleer of je Read Only (Ook bekent als Alleen-lezen) Weggevinkt hebt.Mocht je dit NIET gedaan hebben, dan doe je dat zo. -Ga naar de map waar het GTA Spel zich bevindt (meestal: C:\program files\rocstar games\*een gta-spel) -Nadat je de map Rockstar Games geopend hebt, klik je met je rechter muisknop op *een gta-spel. -Vervolgens klik je met je linker-muisknop op EIGENSCHAPPEN, en dan het vakje Read-Only (ook wel bekendt als Alleen-Lezen) wegvinken. -Klik dan op Toepassen, en vervolgens OK. -Nu probeer je IMG TOOL opnieuw op te starten... *bijv. Grand Theft Auto Vice City Veel succes EDIT: Oh, je hebt het al gedaan... "en je moest ook alleen lezen uitzetten en nog iets ernaa mar als ik steeds nog x nakijk staat het steeds aan ok al doe ik toepassen" Antwoord: Oke, is om verder te gaan. Dus het is normaal dat OK blijft staan. Toepassen is het TOEPASSEN van wat je zojuist ingesteld hebt. (Dit was even om de verschillen op te noemen tussen Toepassen en OK) Is het gelukt? Dit haalt niets uit :s , ik heb atm het zelfde probleem en ik denk dat ik gta sa beter in de vuilbak kan goeien (hij was een week oud :'( Als iemand nog een oplossing weet ik zou hem zooooo dankbaar zijn =) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het kan ook dat je GTA San Andreas versie 2.00 hebt, dit is zeer waarschijnlijk omdat je hem recentelijk gekocht hebt. Je moet je GTA San Andreas dus downgraden naar versie 1.00. Dit kan met behulp van >deze patch<. Download de patch, start hem op, volg de instructies en klaar is kees. Nu kun je wel mods gaan installeren. Reageren
conversuh Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Het kan ook dat je GTA San Andreas versie 2.00 hebt, dit is zeer waarschijnlijk omdat je hem recentelijk gekocht hebt. Je moet je GTA San Andreas dus downgraden naar versie 1.00. Dit kan met behulp van >deze patch<. Download de patch, start hem op, volg de instructies en klaar is kees. Nu kun je wel mods gaan installeren. Nope heb hem al vaak verandert. Ik ben 1x in die map geraakt maar toen sloot ik imgtool af terwijl hij aan het rebuilden was. Mn gta flipte (lade maar voor de helft enzo). Nu werkt gta wel weer terug maar dat is de enigste map die ik niet open krijg, player enzo wel Ik heb gezocht er zijn meer mensen met dit probleem maar nog geen oplossing gevonden :s Maar tog bedankt =) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.