Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik heb nu een film, maar ik weet niet hoe ik bij Power dvd de subtitles moet instellen, deze film heeft ook geen menu. En nee het is geen avi. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik heb nu een film, maar ik weet niet hoe ik bij Power dvd de subtitles moet instellen, deze film heeft ook geen menu.En nee het is geen avi. Ik heb zelf geen PowerDVD, maar misschien staat er iets in het menu onder de rechtermuisknop. Zoek naar iets als ondertiteling of subtitles. Misschien is de standaard taal van de ondertiteling ook wel in te stellen bij de opties van PowerDVD. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ikt heeft me verteld dat als ik nu met sub nog wat een avi open dat ik dan wel een subtitel kan openen maar nu is deze film geen avi. Reageren
ikt Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Alle films worden ondersteund Dus ook .vob ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.