Thabit Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Ik wou een nieuw logo voor mijn forum, en heb er wat leuks van proberen te maken, iets met wat standaard vormen, maar wat wel mooi uit de bus komt, dit heb ik er van gemaakt: Er zit trouwens geen stroke omheen omdat het dan net lijkt of het gewoon in het layout zit . Bewerkt: 26 juni 2006 door Thabit Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik vindt hem eigenlijk best wel mooi geworden. Leuke kleur voor de tekst. Hij is een beetje kaal maar dat hoort juist lees ik net. Ik had het echt niet beter gekunt. Als cijfer geef ik je een: 8 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hij is heel mooi geworden moet ik toegeven. Ik weet zeker en vast dat ie goed bij je layout gaat passen Een 8.6 Reageren
Thabit Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je wilt zien hoe het bij de layout past: klik hier! --NIET ALS RECLAME BEDOELD-- Reageren
Ferre Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Past mooi bij je forum, en het logo valt wel in mijn smaak . Alleen vind ik de kleur groen die je gebruikt hebt wat aan de saaie kant, een wat lichtere en fellere kleur zou wat frisser/spectaculairer staan. Alleen hij pas goed bij je forumskin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.