deagle Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hoi . Ik heb ff een vaag vraagje : Ik heb nu een ivisionfree board en wil dit graag een andere banner , skin enzo geven? Hoe kan ik dit doen? Ik ben gewn van PHPBB te gebruiken (skins aanklikken et voila!) maar is dit hier niet het geval? Alvast tnx! Reageren
Pitbull Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ff registreren en dan skin zoeken: http://forums.ifskinzone.net/ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Hij vraagt hoe je een skin installed niet waar je er kan vinden. Je moet inloggen in je acp (Admin Control Panel) Daarna ga je naar skins & templates (Iets in die richting) Daarna naar manage style cheets, en dan kan je in die boks de skin css van waar je de skin hebt daar plaatsen. Wanneer je je logo wilt verandern moet je naar het zelfde gaan, en dan images, het bovenste is het logo, daar moet je in die box daarnaast, heel die code verwijderen, en dan de url daar inplakken, daarna moet je dat kleine boxje aanklikken, En daarna moet je naar beneden scrollen en op die ene knop drukken, en dan is als het goed is je logo veranderd. Succes. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Ik wil het ook wel voor je doen? Reageren
Arjen Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Met InvisionFree gaat het anders. Daar moet je zelf de bestanden aanpassen (ingebouwd in het Admin Panel). Op zich wel zeer gemakkelijk, alleen moet je het even weten. Kijk eens op IFSkinZone.net en vraag daar op hun forum voor hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.