Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als ik een sava-game heb gedownload en in zet het filetje in het goed mapje en ik start het spel op en dan load ik de gedownloade save-game dan krijg je ineens dat begin filmpje met cj op het vliegveld en dan moet ik vanaf het begin beginnen weet iemand hoe ik dit kan oplossen

het is een 100% save-game

Bewerkt: door The Spanierd
als ik een sava-game heb gedownload en in zet het filetje in het goed mapje en ik start het spel op en dan load ik de gedownloade save-game dan krijg je ineens dat begin filmpje met cj op het vliegveld en dan moet ik vanaf het begin beginnen weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Dit is een duidelijk geval van dat je V2 van GTA hebt. Dit houd in dat je geen mods kan instaleren dus ook geen savegames kan plaatsen. Instaleer >deze< patch en probeer de savegame dan nog een keer te laden. Je GTA word dan gedowngrad naar V1 wat inhoud dat je wel kan modden.

Edit: een 100% savegame? Download dan een V2 100% savegame, je kan ook de andere optie doen. Ik zoek even een savegame voor je.

Edit 2: >Klik<

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Beste -Matthijs- en andere spelers.

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de 100 % savegame gedownload en als ik hem dan start begin ik helemaal in het begin van het spel.

Ik heb bij je Edit: klik op klik geklikt en dan kom je bij bij een schema'tje, daaronderin heb ik op download geklikt en dan zie je 2 bestandjes. Als ik die onderste van 0.548 MB download geeft hij na afloop een fout aan.

Wat kan ik eraan doen zodat ik de 100 % savegame wel kan spelen??

Alvast heel erg bedankt :)

Geplaatst:

Hey welkom op het forum,

Probeer mijn savegame eens, die savegame is voor Versie 1 van GTA SA, hij is tevens 100% uitgespeeld. De savegame zit in de bijlage, daar kan je hem makkelijk weg downloaden zonder problemen.

Als je nog vragen hebt stel je ze maar!

Geplaatst:

Bedankt typhoon :)

K heb je savegame ook even geprobeerd maar is hetzelfde verhaal, ik begin helemaal in het begin jammergenoeg

K zou niet weten waar het aan kan liggen

-Patjuh-

Geplaatst:
-Patjuh-, welke mods heb je allemaal geïnstaleerd?

Sorry, ik niet echt iemand die alles weet over computers :puh:\

Als k je goed begrijp bedoel je welke ik allemaal heb gedownload van die site met "klik" die hierboven wordt gegeven? Ik heb daar gewoon op die download onder die 3 keuzes geklikt en toen kwam je bij die 2 "kleine" MB bestanden, daar geeft hij bij allebei een fout aan.

Bij andere sites heb ik nog niets gedownload

En sorry als ik je verkeerd begrijp :$

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, als je je savegame hebt gedownload, dan zet je die savegame toch wel in GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files) Als je dat gedaan hebt druk je op Load game en selecteer je de 1e in het rijdje (tenminste als de naam van je savegame GTASAsf1.b heet, bij GTASAsf2.b is het de 2e in de lijst)

Kijk ook nog even naar de PM die ik je gestuurd hebt, misschien helpt dat ;)

@ Patjuh, probeer mijn savegame is ;)

Het is geen 100% savegame, maar wel een savegame waarbij de storyline compleet is ;)

Het is trouwens een savegame van versie 2.0 van San Andreas. Hij is niet van mijzelf, want ik heb zelf ook versie 1.0

Bewerkt: door Bling
@ Patjuh, probeer mijn savegame is ;)

Het is geen 100% savegame, maar wel een savegame waarbij de storyline compleet is ;)

Het is trouwens een savegame van versie 2.0 van San Andreas. Hij is niet van mijzelf, want ik heb zelf versie 1. Deze savegame heb speciaal voor jou opgezocht :puh:

Ik ben heel even bezig met Typhoon

Als het daarmee niet lukt zal ik hem eens proberen :)

Bedankt

EDIT: Bling kijk even je PB aub :D

EDIT 2: Het is gelukt en ik heb hem dankzij Bling, nogmaals bedankt :D

Bewerkt: door -Patjuh-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...