Jump to content

error bij de instalatie

Recommended Posts

Geplaatst:

zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuil

kuis de dvd af en probeer op nieuw

anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen

Geplaatst:

wat is kuis :?

Geplaatst:

Zoek de gehele DVD af naar beschadigde dingen, denk aan krasjes. Een klein krasje kan al veel schade aan richten. Misschien kun je met een washandje of iets anders zachts even je DVD schoon maken. Dat is heel simpel je doet een heel klein beetje water op jou washandje en je wrijft dan voorzichtig over de hele DVD. Let wel op je je niet teveel water gebruikt, een paar druppels zijn wel genoeg.

Anders kun je ook wel even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, als je nog een bon hebt kan dit zo worden opgelost. Succes! :)

Geplaatst:

Zoek de gehele DVD af naar beschadigde dingen, denk aan krasjes. Een klein krasje kan al veel schade aan richten. Misschien kun je met een washandje of iets anders zachts even je DVD schoon maken. Dat is heel simpel je doet een heel klein beetje water op jou washandje en je wrijft dan voorzichtig over de hele DVD. Let wel op je je niet teveel water gebruikt, een paar druppels zijn wel genoeg.

Anders kun je ook wel even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, als je nog een bon hebt kan dit zo worden opgelost. Succes! :)

zitten wel wat krasjes op jaa..

als ik m even opnieuw brand heeft dat nut ofniet?

Geplaatst: (bewerkt)

zitten wel wat krasjes op jaa..

als ik m even opnieuw brand heeft dat nut ofniet?

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, omdat jij DVD al 'kapot' is functioneren sommige bestanden niet goed. Ze doen het dus niet goed. Als je wilt gaan branden zullen die beschadigde bestanden denk ik niet goed op de andere DVD komen, of ze komen er misschien helemaal niet op. Ik denk dat het dus geen zin heeft. Ik heb namelijk ook al een keer zoiets geprobeerd. Terug naar de winkel lijkt me de beste optie.

[ik ga er vanuit dat je DVD kapot is.]

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

het beste is dan gewoon met je DVD naar de de winkel gaan

en waarschijnlijk zullen zei kijken wat ze voor je kunnen doen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...