j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 ik krijg steeds een error bij de instalatie hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuil kuis de dvd af en probeer op nieuw anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen Reageren
j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuilkuis de dvd af en probeer op nieuw anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen wat is kuis Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuil kuis de dvd af en probeer op nieuw anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen wat is kuis Zoek de gehele DVD af naar beschadigde dingen, denk aan krasjes. Een klein krasje kan al veel schade aan richten. Misschien kun je met een washandje of iets anders zachts even je DVD schoon maken. Dat is heel simpel je doet een heel klein beetje water op jou washandje en je wrijft dan voorzichtig over de hele DVD. Let wel op je je niet teveel water gebruikt, een paar druppels zijn wel genoeg. Anders kun je ook wel even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, als je nog een bon hebt kan dit zo worden opgelost. Succes! Reageren
j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuil kuis de dvd af en probeer op nieuw anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen wat is kuis Zoek de gehele DVD af naar beschadigde dingen, denk aan krasjes. Een klein krasje kan al veel schade aan richten. Misschien kun je met een washandje of iets anders zachts even je DVD schoon maken. Dat is heel simpel je doet een heel klein beetje water op jou washandje en je wrijft dan voorzichtig over de hele DVD. Let wel op je je niet teveel water gebruikt, een paar druppels zijn wel genoeg. Anders kun je ook wel even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, als je nog een bon hebt kan dit zo worden opgelost. Succes! zitten wel wat krasjes op jaa.. als ik m even opnieuw brand heeft dat nut ofniet? Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 kuis >> schoonmaken hoe zo opnieuw branden Reageren
j_vloon Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 kuis >> schoonmakenhoe zo opnieuw branden Ja even kopieren je weet wel kopietje van branden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) zo als je al ziet in de error is je DVD beschaddigd of vuil kuis de dvd af en probeer op nieuw anders zal je eve naar de winkel moeten en daar eens gaan vragen wat is kuis Zoek de gehele DVD af naar beschadigde dingen, denk aan krasjes. Een klein krasje kan al veel schade aan richten. Misschien kun je met een washandje of iets anders zachts even je DVD schoon maken. Dat is heel simpel je doet een heel klein beetje water op jou washandje en je wrijft dan voorzichtig over de hele DVD. Let wel op je je niet teveel water gebruikt, een paar druppels zijn wel genoeg. Anders kun je ook wel even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gehaald, als je nog een bon hebt kan dit zo worden opgelost. Succes! zitten wel wat krasjes op jaa.. als ik m even opnieuw brand heeft dat nut ofniet? Dat weet ik eerlijk gezegd niet, omdat jij DVD al 'kapot' is functioneren sommige bestanden niet goed. Ze doen het dus niet goed. Als je wilt gaan branden zullen die beschadigde bestanden denk ik niet goed op de andere DVD komen, of ze komen er misschien helemaal niet op. Ik denk dat het dus geen zin heeft. Ik heb namelijk ook al een keer zoiets geprobeerd. Terug naar de winkel lijkt me de beste optie. [ik ga er vanuit dat je DVD kapot is.] Bewerkt: 26 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 het beste is dan gewoon met je DVD naar de de winkel gaan en waarschijnlijk zullen zei kijken wat ze voor je kunnen doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.