Meis Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) Vraagje: Ik gebruik op mijn laptop WLM en wil de eigen emoticons die ik heb verzameld overzetten op mijn pc. Daar heb ik ook WLM geinstalleerd. Ik heb gezocht waar de emoticons zijn opgeslagen: dit kwam ik tegen op internet: Je smileys en avatars staan in C:\Documents and Settings\Jouw gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\Jouw nummer\CustomEmoticons Om toegang te krijgen tot verborgen mappen moet je eerst 1 ding doen. * Open Deze Computer * Ga naar Extra>Mapoptie's * Klik op de tab geavanceerd * vink Verborgen bestanden en mappen weergeven aan En je kan dan je verborgen bestanden en mappen bekijken. Ik gebruik XPpro Engels en ik heb dus geen apllication data terug kunnen vinden onder mijn gebruikersnaam ( onder geen enkele gebruikersnaam overigens). Waar kan ik mijn emoticons dan wel vinden ??? :$ Bewerkt: 15 januari 2007 door Meis Reageren
Nielok Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 C:\Documents and Settings\Jouw gebruikersnaam\Local Settings\.. en daar staat ook een verborgen map genaamd application data, probeer het daar eens (ikzelf heb geen emoticons staan, maar die had ik ook niet bij de andere applic. data dus mss ligt het aan mij. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.