executioner Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 hallo iedereen ben hier nieuw en hoop hier iik nog veel te vinden en te leren van gta nu zit ik met een probleem heb de cheat gebruikt zodat je trager gaat om een missie te doen maar nu is mijn vraag hoe ik mijn gewone snelheid terug krijg wat vindt het anders veel te traag gaan al op voorhand een dikke merci voor de hulp greeeeetzzzzz executioner Reageren
Mats Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Hmm.. heb je de site van d cheats? Daar staat by om de tijd Trager te laten gaan.. en dan staat die weer normaal.. ( by my tog ) Alle cheats : Speler Cheats Volle gezondheid, Armor en $250k HESOYAM Oneindig Ammo Bij deze cheat heb je oneindig kogels FULLCLIP Oneindig gezondheid Bij deze cheat kan je niet dood gaan door kogels, vuur en messen. Wel kan je nog steeds dood gaan door explosies, vallen van gebouwen, verdrinken en overreden worden. BAGUVIX Adrenaline mode Wanneer je deze cheat gebruikt wordt alles om trager. Soort Bullet-Time uit Max Payne dus. ANOSEONGLASS Pleeg zelfmoord GOODBYECRUELWORLD Wapen Set 1 Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles LXGIWYL Wapen Set 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher PROFESSIONALSKIT Wapen Set 3 Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive UZUMYMW Verlaag Wanted level Minder politie achter je aan TURNDOWNTHEHEAT Verhoog Wanted Level Meer politie achter je aan TURNUPTHEHEAT Nooit politie achter je aan Gebruik deze cheat niet als je al politie achter je aan hebt. Doe je dat wel, dan heeft het een omgekeerde werking; altijd politie achter je aan AEZAKMI Zes sterren wanted level BRINGITON Iedereen valt je aan BAGOWPG Iedereen valt je aan met Rocket Launcher BGLUAWML Rellen STATEOFEMERGENCY Voetgangers met wapens FOOOXFT Voetgangers vallen elkaar aan met golfstick AJLOJYQY Iedereen is Elvis BLUESUEDESHOES Sletten magneet Trekt vrouwen aan met "speeltjes" in hun handen. CJ draagt nu het "gimp suit" BEKKNQV Strandsfeer Overal mensen in strand kleding en CJ draagt een zwembroek met slippers! LIFESABEACH Hitman bij alle wapens Zorgt ervoor dat je wapen skill bij elk wapen 'Hitman' wordt PROFESSIONALKILLER Geef maximum respect WORSHIPME Geef maximaal Sex Appeal HELLOLADIES Geef maximaal voertuig skill (Fietsen, Vliegen, Varen etc.) NATURALTALENT Geef maximaal spieren BUFFMEUP Helemaal mager KVGYZQK Geef maximale dikte (vet) BTCDBCB Nooit meer hoeven eten AEDUWNV CJ kan niet verdrinken / oneindig zuurstof Als je deze cheat gebruikt kan je zolang als je wilt onderwater zwemmen, je luchtbalkje raakt nooit op! CVWKXAM Smash n' Boom Als je tegen een voertuig aan rijdt ontploft die JCNRUAD Harder slaan Wanneer je iemand slaat, vliegt die een paar meter weg IAVENJQ Mega Jump CJ kan nu veel verder/hoger springen als normaal KANGAROO Gangs nemen de straten over BIFBUZZ Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWED Funhouse San Andreas krijgt een feestuiterlijk. Overal Mr.Whoopee, Caddy's en Quads. Er lopen zelfs Clowns op straat! Ook CJ krijgt aparte kleding CRAZYTOWN Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen SJMAHPE Recruteer iedereen (Rockets) ROCKETMAYHEM De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. Ninja Theme Alle voetgangers worden Aziaten met Katana's. Overal zie je PCJ600's, BF400's en FCR900's. Zelfs de politie is zwart met een katana. NINJATOWN Auto Spawn Cheats Spawn Hunter OHDUDE Spawn Tanker truck AMOMHRER Spawn Rhino (Tank) AIWPRTON Spawn Rancher JQNTDMH Spawn Bloodring Banger CQZIJMB Spawn Caddy RZHSUEW Spawn Hotring #101 VROCKPOKEY Spawn Hotring (andere versie) VPJTQWV Spawn Limousine CELEBRITYSTATUS Spawn Trashmaster TRUEGRIME Spawn Romero WHERESTHEFUNERAL Spawn Jetpack ROCKETMAN Spawn Monster MONSTERMASH Spawn Stuntplane FLYINGTOSTUNT Spawn Parachute AIYPWZQP Spawn Quad FOURWHEELFUN Spawn Hydra JUMPJET Spawn Vortex (hovercraft) KGGGDKP Spawn Dozer ITSALLBULL Spawn niets JUSTCHECKING Andere Auto Cheats Alle auto's hebben alleen wielen WHEELSONLYPLEASE Alle auto's hebben nitro SPEEDFREAK Vliegende boten FLYINGFISH Auto's vliegen als vliegtuigen ITSCHITTYCHITTYBANGBANG Eenpersoons drive-by / zelf schieten tijdens rijden Je kan nu, net als in 2 player, drive-by's verrichten, maar nu zit je zelf achter het stuur! OUIQDMW Agressieve bestuurders YLTEICZ Roze auto's LLQPFBN Zwarte auto's IOWDLAC Perfect rijden (nu rij je veel relaxter) STICKLIKEGLUE Snellere auto's EVERYONEISRICH Blaas alle auto's op die dicht bij zijn CPKTNWT Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst Als je met een auto tegen een andere auto aan rijdt vliegt die andere auto de lucht in BUBBLECARS Minder verkeer in de straten GHOSTTOWN Alle taxi's hebben nitro VKYPQCF Bunny Hop XXL Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, linker CTRL of rechter ALT indrukken) kom je ontzettend hoog! CJPHONEHOME Alle stoplichten op groen Totale chaos op de wegen! ZEIIVG Allemaal saaie, oude auto's EVERYONEISPOOR Plattenlands voertuigen FVTMNBZ Plattenlands voertuigen en plattelands voetgangers en zelf ook platteland outfit BMTPWHR Weer Cheats Zonnig PLEASANTLYWARM Extreem zonnig TOODAMNHOT Regen AUIFRVQS Bewolkt ALNSFMZO Mistig CFVFGMJ Oranje luchten Het is nu altijd 21:00 OFVIAC Zandstorm CWJXUOC Onweer SCOTTISHSUMMER Tijd Cheats Tijd gaat sneller YSOHNUL Snellere gameplay SPEEDITUP Slomere gameplay SLOWITDOWN Altijd nacht De ingame klok blijft stilstaan op 0:00. In het spel zijn rare weer effecten. Als je zelfmoord pleegt blijft de klok stil staan op 12:00. NIGHTPROWLER Joeps Bewerkt: 26 juni 2006 door Mats Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Dan gaat hij juist sneller Mats, ik denk dat je de cheat die het spel slomer maakt nog een keer moet gebruiken. Zo de-activeer je de juiste cheat, ik heb even voor jou een totaal overzicht gevonden van de cheats op GTAGames. Je kan ze hier vinden, ik heb hem ook even voor je geQuote. Ik denk dat je deze cheat gebruikt om het spel slomer te maken: Slomere gameplaySLOWITDOWN Gebruik hem gewoon nog één keer en hij zal verdwijnen . Bewerkt: 26 juni 2006 door SummerBase Reageren
executioner Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 he bedankt voor de hulp het werkt heb nog een vraagje ik zit vast op de misie met die drie man op de trein en dat dansen op het strand kan er iemand van jullie mij helpen aan een saved games en hoe werkt die percies heb al een saved game geprobeerd maar als ik die in de map van san andreas plaats dan begin ik terug van in het begin please help me Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 he bedankt voor de hulp het werkt heb nog een vraagje ik zit vast op de misie met die drie man op de trein en dat dansen op het strand kan er iemand van jullie mij helpen aan een saved games en hoe werkt die percies heb al een saved game geprobeerd maar als ik die in de map van san andreas plaats dan begin ik terug van in het beginplease help me Waarschijnlijk heb jij een savegame van V2 gedowload of 1 van V1, maar jij hebt dan net de verkeerde versie. Je kan het beste op dit forum je savegame plaatsen zodat iemand anders hem haalt, dit is handiger omdat al je gehaalde dingen zoals hidden sprays dan gewoon bewaard blijven, dit is bij een gedownloade savegame niet zo. Je moet dan een topic openen met als titel de missie naam, dat topic moet je >hier< openen. Dan typ je even je bericht welke missie gehaalt moet worden en dat er wel of niet gecheat mag worden e.d. Als je dat gedaan hebt druk je op Bladeren dit staat onder bericht opties: Bijlagen Ruimte over: 959.24k en dan staat er Bladeren, zoek dan de map GTA San Andreas User Files op, deze map vindt je in Mijn Documenten, dan zie je allemaal bestandjes genaamd GTASAsf1.b , GTASAsf2.b etc. Druk op 1 van die bestandjes (als je op Load Game drukt en je drukt dan op de 1e missie, dan moet je GTASAsf1.b hebben, als je bij Load Game op de 5e missie drukt moet je GTASAsf5.be hebben. Als je er op geklikt hebt moet je nog op Deze bijlage toevoegen drukken, dat duurt een paar seconden en dan zal je savgame bij de bijlage zitten. Dan zal iemand hem halen, en die zal hem waarschijnlijk ook weer bij de Bijlage zetten, download de savegame vanuit de bijlage en zet hem in de map GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files) Start dan je GTA op en druk weer op Load Game en dan naar de Slot waar jou savegame staat dus bijvoorbeeld de 1e of de 5e, dat hangt van de naam van het bestandje af: GTASAsf1.b bijvoorbeeld. Als je ingame bent zal je merken dat die missie die jij niet kon halen (Wrong Side Of The Tracks) nu wel gehaald is, jij kunt gewoon verder met de volgende missie's zonder dat er wat veranderd is aan je spel. Succes en veel plezier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.