Dinkydau Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Als ik san andreas start dan krijg ik deze foutmelding: http://www.uploaden.nl/toon.php?name=dinky...3719_166004.jpg Weet iemand wat dit is en wat er aan te doen is want het is erg vervelend. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 Als ik san andreas start dan krijg ik deze foutmelding:http://www.uploaden.nl/toon.php?name=dinky...3719_166004.jpg Weet iemand wat dit is en wat er aan te doen is want het is erg vervelend. Zo te zien staat de resolutie van GTA: San Andreas verkeerd ingesteld. Probeer eens gta_sa.set te verwijderen in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Dan worden alle instellingen weer teruggezet naar de standaard waarden. Als GTA: San Andreas het eerst wel deed, zou hij het nu ook weer moeten doen. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Dit was gisteren: Het werkte nog steeds niet nadat ik dat ding had verwijdert. Maar ik startte mijn computer opnieuw op en toen deed ie het nog niet. Dit was vandaag: Deze dag zette ik mijn computer weer aan probeerde voor de zoveelste keer om san andreas te starten en die deed het gewoon. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 In de foutmelding stond vermeld: Can't find 800×600×32 video mode, als je dit letterlijk vertaald krijg je: De computer kan de 800×600×32 video modus niet vinden. Er moet dus een bestand aangepast of verwijderd zijn in de GTA San Andreas map. De map vind je hier: Deze Computer » Lokaal Station » Program Files » Rockstar Games » GTA San Andreas. Als je niets hebt aangepast aan de hoofdbestanden en verder het probleem niet zou weten, zou ik er voor kiezen alles opnieuw te instaleren. Ik denk dat de vermiste bestanden er dan wel weer zijn. Veel Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.