B.I.G._-M_* Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Weet dr iemand eigenlijk Waar de chique winkels zijn ;; Waar de coole ,, Waar de Sportieve... Ik wil er graag Spr PIMP uitzien , maar in elke winkel vind ik gwn Saaie T-Shirtjes... Help AUB Reageren
P-Jamma Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Weet dr iemand eigenlijk Waar de chique winkels zijn ;; Waar de coole ,, Waar de Sportieve... Ik wil er graag Spr PIMP uitzien , maar in elke winkel vind ik gwn Saaie T-Shirtjes... Help AUB Als je er Pimp uit wilt zien, kun je het beste naar Didier Sachs gaan... Hier hebben ze complete Pimp Suits! Natuurlijk kun je ook gewoon met Denise daten totdat je het Pimp Suit wint, en hiermee de Pooier uithangen .. Didier Sachs vind je pas als je de verhaallijn hebt uitgespeeld! Hiervoor kun je gaan naar bijv. ZIP, of Victim, waar ze ook best wel chique kleren verkopen .. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Weet dr iemand eigenlijk Waar de chique winkels zijn ;; Waar de coole ,, Waar de Sportieve... Ik wil er graag Spr PIMP uitzien , maar in elke winkel vind ik gwn Saaie T-Shirtjes... Help AUB Als je er Pimp uit wilt zien, kun je het beste naar Didier Sachs gaan... Hier hebben ze complete Pimp Suits! Natuurlijk kun je ook gewoon met Denise daten totdat je het Pimp Suit wint, en hiermee de Pooier uithangen .. Didier Sachs vind je pas als je de verhaallijn hebt uitgespeeld! Hiervoor kun je gaan naar bijv. ZIP, of Victim, waar ze ook best wel chique kleren verkopen .. P-Jamma heeft al gezgt waar de chique winkels zijn dus ik de sprotieve , de sportive winkel is Pro Laps Reageren
Caltson Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 voor country kledij verkies ik meer Binco... en gang kledij vind je vooral in sub urban Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 WikiGTA --> http://nl.wikigta.org/ Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Je hebt 6 verschillende kledingswinkels: Binco, Sub Urban, Pro Laps, Zip, Victim, en Victim, en Didiersachs. Wat ? Binco: Winkel waar de kleding heel goedkoop is. Sub Urban: Winkel waar je Gangster kleding kan kopen. Pro Laps: Winkel waar je sportieve kleding kan kopen. Zip: Winkel waar je iets mooiere en duurdere kleding kan kopen. Victim: Nog mooiere en duurdere kleding. Didiersachs: De Duurste kleding. Waar vind ik ze ? De vindplaatsen staan op de kaart die bij je spel zit. Buiten die kleren, kan je ook nog kleren krijgen door vriendinen 100% te daten. Denise Robinson: Pimp Suit Helena Wankstein: Rural Clothes Michelle Cannes: Racing Suit Katie Zahn: Medic Uniform Meer info hier: Klik. Er zijn nog andere manieren om kleding te krijgen. Na de missie 555 WE TIP krijg je het Valet-uniform. Na de missie: Key to Her Heart is de Gimp Suit beschikbaar. En na de missie: Breaking the Bank at Caligula's is het Croupier pak beschikbaar. Edit: De winkels zijn maar open na bepaalde missies: Binco: Na de missie Nines and AKs. Sub Urban: / Pro Laps: Ik dacht na de missie House Party Zip: Nadat je San Fiero hebt vrijgespeeld. Victim:/ Didiersachs: Na de missie: A Home in the Hills @Je hebt ook nog een Bug, waardoor de winkels vroeger open gaan. Meer info kan je hier vinden:Klik. Veel succes. Bewerkt: 27 juni 2006 door Svenie Reageren
Donwell Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je echt chique wilt zijn kun je het beste naar Didier Sachs gaan. Het heeft mooie maar ook dure kleding, maar je sex appeal schiet wel omhoog!! Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je een leuk gepimpt pakje wil hoef je niet persee naar een dure winkel je kan ook gewoon date met Denise Robinson als je er moeite voor doet tot de 100% krijg je gratis en voor niets een Pimp Suit in je warderobe Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je echt chique wilt zijn kun je het beste naar Didier Sachs gaan. Het heeft mooie maar ook dure kleding, maar je sex appeal schiet wel omhoog!! Als je een leuk gepimpt pakje wil hoef je niet persee naar een dure winkel je kan ook gewoon date met Denise Robinson als je er moeite voor doet tot de 100% krijg je gratis en voor niets een Pimp Suit in je warderobe puh2.gif Dat heeft P-Jamma al lang uitgelegd. Kijk even een paar posts omhoog. Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ben er net achter gekomen. Mijne excuses dat ik niet goed heb gelezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.