Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi

Ik wil de volledige map van SA wissen en er dan een nieuwe op plaatsen... Maar ik weet niet hoe ik de map helemaal strip. :-( Heb de zoekfunctie al gebruikt maar vind niks.

Wil iemand zeggen waar ik een map cleaner haal voor Sa? Of hoe ik het doe?

Geplaatst:
The Map Cleaner is used to automatically remove the game objects from the GTA San Andreas (PC) map, to make room for new maps. It will disable most map file entries in the gta.dat and delete all unneeded model (dff) and texture (txd) files from the game archives (img), taking care of shared objects. Stripped mission script and water file included.

Vertaling: De Map verwijderaar verwijder automatisch spel objecten uit de GTA San Andreas map om ruimte voor nieuwe mappen te maken. Het zorgt ervoor dat de meeste map bestanden niet worden gebruikt, en verwijderd alle onnodige modellen en textures bestanden uit de img-archieven. Een gestripte main.scm en water bestand inbegrepen.

Dat is je antwoord, hij is te downloaden op de site van steve-M.

Mvg, Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)

Ok.. dat heb ik gevonden en uitgevoerd.. Maar als ik nu Sa opstart, en op new game klik, dan komt er een fout (omdat die die missie niet vind of zo?) Wat doeik hieraan? Kvind het echt raar. Ik moet toch gewoon de main.scm vervangen en de water.dat?

Bewerkt: door Killa-Billa
Geplaatst:

Srry voor de dubbelpost... Maar ik krijg gewoon geen antwoord en dat is wel echt een probleem :-(

Kan iemand mij een antwoord op mijn probleem geven?

Geplaatst:

Hij crasht, omdat je nog geen IPL's heb toegevoegd.

Als je er een toevoegd, werkt hij wel gewoon. ;)

Greets,

Mickey

Geplaatst:

Maar het kan volgens mij ook zo zijn dat je versie 2.0 hebt, waar je niet op kan modden.

Dan zou je hem moetten downgraden.

Tenminste, dat is wat ik weet, er kan net zo goed niks van kloppen.

Geplaatst:

1. Vergeet niet de main.scm te replacen in data\script

2. Voeg bistro.txd toe aan de gta3.img

3. Rebuild de gta3.img

bistro.txd:

Geplaatst:

Ik heb nu de main.scm vervangen in data/scripts en de water.dat heb ik ook vervangen in data. Ik heb ook bistro toegevoegd aan gta3.img met deimgtool en de database rebuild. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem :(

Geplaatst:

Ok kijk:

Alles even op een rijtje zetten:

Ik start de map cleaner en ik browse naar mijn GTA SA map. Dan laat ik gewoon alles aangevinkt zoals het staat en ik druk op start. Als dit gedaan is druk ik op YES zodat hij het toepast en dan sluit ik de map cleaner. Dan knip ik het file main.scm van de map cleaner (die erbij zat) en die vervang ik dan in data/scripts. Dan neem ik de water.dat en die vervang ik in data. Dan open ik de gta.img en daar add ik bistro toe, die blaster gegeven heeft en dan rebuild ik het archief.

Dan heb ik normaal alles gedaan denk ik dus ik start mijn gta op, ik druk op new game, Hij laad een beetje, en dan... boem komt er een foutmelding.

Geplaatst:

Okeej :*D

Dat werkt! Maar nu wordt ik zo gespawned met een hydra, en dat wil ik niet. Ik wil gewoon op het eiland komen dat ik er net onder gezet heb. Hoe doe ik Dat?

Geplaatst:

In de gestripte Main.scm staat nog wel dat je gespawned word op een bepaalde coordinaat. Je moet dus

de main.scm openen (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script\main.scm) en de

coordinaten van de spawnplaats wijzigen ;)

Geplaatst:
Okeej :*D

Dat werkt! Maar nu wordt ik zo gespawned met een hydra, en dat wil ik niet. Ik wil gewoon op het eiland komen dat ik er net onder gezet heb. Hoe doe ik Dat?

Mocht je niet kunnen scm'en heb ik er hier voor je een, je spawnt op x0 y0 z20. Mocht je dat anders willen hebben moet je dat even zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...