Jump to content

Doosje GTA San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat doosje van GTA San Andreas voor PC zeer slecht.Dat boekje is welhandig,maardaar moet je cd ook instoppen,mijn CD breekt bijna doormidden als ik hem eruit wil halen.Hebben ze erg slecht over na gedacht.

Het kartonnen doosje uit vice city was zeer veel beter.

Zijn er nog meer mensen die de manier om de GTA Sa CD te bewaren zeer k*t vinden?

Geplaatst:

Ja, volgens mij is de bewaarplaats van de DVD het meest besproken onderwerp qua beschadiging van dat ding. Bij de meeste boekjes moet de DVD er te strak in en loop je de kans dat deze doormidden scheurt. Bewaren in een apart DVD doosje dus lijkt het beste :Y

Geplaatst:

Bij mij gaat het eigenlijk altijd wel goed in het boekje van San Andreas. Hij heeft nog nooit op het punt te staan om te breken.

Meestal zit hij gewoon in mijn computer en als ik een ander spel wil doen dan stop ik de dvd-rom van San Andreas even in het hoesje van dat andere spel. Gaat heel goed zo hoor :engel: .

Maar ik vind dat ze dat idd wel heel wat beter hadden kunnen doen!

Groetjes, Dutchy3010

Geplaatst:

Ze hadden het veel beter mogen doen! De doosje is wel mooi enzo, alleen die DVD gaat er stuk van, mijn DVD zit vol krassen en is dus niet meer goed, ik kan het spel niet meer opnieuw instaleren. Ik hoop dat R* daar wel wat aan gaat doen. Ik speel mijn SA niet nog zonder CD, maar als hij wat goedkoper is koop ik hem waarschijnlijk opnieuw.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er weinig last van. Ik druk dat schuinachtige rondje een beetje in en dan haal ik hem er met 2 handen uit; ik 'til' hem er verticaal uit. Bij mij buigt hij dan amper.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ze hebben het expres zo gedaan want anders komt ie los als je hem schud en kan er zo krassen op komen.

Je moet het middelste puntje goed indrukken.

Geplaatst:

Sinds ik GTA San Andreas heb zit hij gewoon in mijn DVD lade. Daar zit hij gewoon veilig. Aangezien ik 2 DVD spelers heb kan ik de ander altijd nog gebruiken als ik wat moet installeren.

En dankzij dat 'prachtige DVD-hoesje' is mijn DVD naar de klote :t !

Nu heb ik hem bij m'n pa met no-DVD crack :sst: .....

(vanuit het midden zijn er scheuren ontstaan, en die zijn tot de laser-gaatjes gekopen)

Bewerkt: door Alexy

Dat schitterende hoesje :bonk: heeft mijn cd'tje hardstike beschadigt terwijl ik er nooit met me vingers aan heb gezeten :N maarja hij doet het in iedergeval nog goed.

Volgende doosje mag een heel stuk beter, ze hebben er duidelijk niet goed over nagedacht over de cd :N

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Ik vind het ook stom.. Mijn Sanandreas disc is helemaal naar de klote , het midden is gewoon kapot. Ik heb nu dan wel de DVD-crack , omdat ik anders geen SA kan spelen..

Geplaatst:

De gids die erin zit is echt leuk om te lezen en bevat ook leuke tips en wetenswaardigheden. Als ik kijk naar het gedeelte waar de dvd geplaatst moet worden vind ik zeer slecht. Het is eigenlijk gewoon een zwart schuimpje dat het spel veilig moet bewaren. Je Dvd beschadigt dus eigenlijk bij elke in en uithaal van de dvd. De schijf zit er ook niet bepaald veilig, ze hadden veel beter een soort klein bescherm gedeelte in het boekje kunnen doen. Het zou nog beter wezen als ze een gewoon Dvd-box hoesje gebruikte, met een apart boekje voor de liefhebbers.

En ik ben ook van mening dat dit een verkoop truc is, want door het beschadigen van de dvd moet men een nieuw exemplaar kopen. En daar verdienen ze uiteraard weer de nodige kosten aan, wat ten nadele voor de consument is. Ik spreek uit ervaring, ik kwam er bij het helpen van Mats ook achter dat mijn exemplaar het niet doet. Ik ga binnenkort ook weer een nieuwe halen, die berg ik dan veilig op en speel het spel dan gewoon met een no-cd. Dit is echter niet illegaal, omdat ik het gewoon gekocht heb, twee keer zelfs.

Geplaatst:

Op mijn CD zitten heel veel krassen.

En het midden van mijn GTA San Andreas CD is hellemaal gescheurt.

Gelukkig doet hij het nog heel goed bij mij.

Ik ga hem nu gelijk in het hoesje van GTA 3 stoppen.

Da's pas een goed hoesje.

Het hoesje van GTA 3.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...