Jump to content

Doosje GTA San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gewoon het orginele doosje gekopieëerd

en dus heb ik die in een ander doosje gedaan.

En in dat andere doosje ook de CD.

Dan moet ik natuurlijk niet zo stom zijn om éen

van de twee kwijt te raken. :puh:

Geplaatst:

jha jullie moete gewoon hem in een ander makelijker doosje stoppen. een CD doosje BV (waar muziek CD`s inzitten)

dan is die van de PS2 tog iets beter over nagedagt:P

ik heb het trouwes ook met heel veel DVD`s die in zo`n k*t doosje zitten en di eheleaal in 90graden buigen wil je ze eruit halen :?

Geplaatst:

Dankzij dat rare opbergplaats van de DVD is mijn DVD ook doormidden gescheurd, maar god zij dank had ik nog een image van San Andreas gemaakt, zodat ik hem toch nog kan spelen (wel door een NO-DVD patch, maar dat is toegestaan mits je het spel origineel ook bezit).

Ik vind het inderdaad en rotplek voor de DVD.

Geplaatst:

Als ik één ding stom vind aan GTA San Andreas (pc) is het wel dat stomme kartonnen doosje / hoesje. Een DVD-doosje zoals bij GTA III is gewoon véél handiger: Doosje open, DVD uit, doosje dicht. Bij dat karton is het: Boekje er eindelijk uit, DVD lichtjes plooien om hem eruit te halen, boekje dicht.

Mijn bureau ligt zo vol als er bij elk spel twee 'doosjes' zitten (hier doosje + boekje). Bij GTA Vice City is het nòg vervelender! Ook die stomme kartonnen hoesjes. Het ziet er misschien wel mooi uit met die GTA-letters in reliëf maar je kan niet geloven hoe onhandig dat is. Nu liggen er wel in de winkel gewone VC-doosjes zoals bij GTA III. En ze kosten maar € 9.99. Voorlopig zijn alle CD's DVD's nog heel.

Geplaatst: (bewerkt)

Vroeger hadden ze bij spellen wel een enorme doos met niet meer dan een hoesje en een papiertje.

Maar dat hoesje was tenminste niet zo belachelijk groot en was makkelijk om de cd erin of eruit te halen.

Ik heb san andreas al 3 keer gekocht omdat mijn cd elke keer kapotgaat.

En wat ook zo vervelend is, dat dat uitstekende dingetje voor die cd de bladzijdes induwd.

Bewerkt: door kesava
Geplaatst:

Maar ik blijf het echt vervelend vinden, ik pak steeds het

verkeerde doosje. :puh: Maar waarom maken ze hem dan niet

zoals op de Playstation 2 ? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...