Froodooo Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ziet er opzich leuk uit Synchro. De achtergrond vind ik niet de beste die ik ooit gezien heb, want ik vind het zelf niet zo erg mooi. Niet dat hij lelijk is ofzo, integendeel zelfs, maar dus niet de beste. De render is goed aangepast aan de achtergrond en past er daardoor goed in. Een paar C4D-renders (toch?) van de achtergrond zitten over de render heen, waardoor hij echt 'in' de Sig zit. De tekst vind ik niet zo bijzonder, misschien een ander lettertype en dan een beetje rechtsboven plaatsen in het 'zwarte' gedeelte. Cijfers Achtergrond: 7.8 Kleuren: 8.3 Render: 8.5 Effecten: 8 Tekst: 7 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 7,8 Eventuele bonus: 0.1 Ik geef je hiervoor een 8. *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
Synchro Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Een paar C4D-renders (toch?) van de achtergrond zitten over de render heen, waardoor hij echt 'in' de Sig zit. Non, geen c4d maar bedankt voor de rate, nog rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.