Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn eerste battle, nouja moet nog wel tegenstander hebben.

Onderwerp: Babes/Freestyle (Mijn voorkeur gaat naar Babes :engel: maar heel iets anders mag ook)

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Als je zegt dat je strijd met mij aangaat heb je nog in zelfde post meteen een signature!

Stemmen tot: 30-6-2006

Ik neem deze (Nodig voor nieuwe):

carmen2qw.png

Bewerkt: door Jarno
Geplaatst:

Ik wil wel tegen jou battlen, ik laat mijn andere battle dan wel sluiten.

jlo5iz.png

- Stel je me teleur General Lee -

Geplaatst:

Helaas kan dit niet zo. Als je eenmaal een battle bent gestart kan je niet zomaar zeggen ik ga nu deze doen close die andere.

Jarno je zult toch echt een andere tegenstander moeten zoeken.

Zie ook regels.

Is goed ;).

Ferre

post-16769-1151416289.png

Jarno

carmen2qw.png

Succes Ferre, stemmen tot 30-6-2006!

Geplaatst:

Stem: Ferre

Waarom?: Die van Jarno is best wel onduidelijk. Misschien (waarschijnlijk) is dat wel de bedoeling, maar ik hou daar niet zo van...

Geplaatst:

Ik stem ook op Ferre, die van Jarno vind ik persoonlijk niet zo mooi. :clown:

Iemand? Als haast niemand stemt is deze battle ook geen zak aan :sst: .

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik stem op Jarno, vervaging van het plaatje vind ik erg mooi gedaan. Helaas vond ik de lettertype niet zo mooi.

Geplaatst:

Ik stem op Ferre

Persoonlijk vind ik deze beter dan die van Jarno.

Een hele mooie render en een mooie achtergrond verdienen een stem

Mijn stem gaat naar Ferre

Geplaatst:

Ik stem voor Jarno omdat Ferre veel beter kan..

Dit is maar een simpele Smudge sig, de tekst vind ik echt heel mooi.

Maar de sig opzelf is niet zo heel goed :(.

Daarvan vind ik de sig van Jarno heel erg goed geslaagd voor zijn eerste.

Wel kon je tekst beter.. in het vervolg naar kijken ;).

Vote : Jarno.

Geplaatst:

stem: Ferre

mooie warme kleuren en rustige achtergrond die tog mooi vult

en ook een mooie blend!

Jarno heeft een lettertype dat totaal niet bij de signature past,die border is ook niet echt goed gelukt, die vervaging was wel een goed idee maar mocht beter uitgewerkt zijn.

Geplaatst:

Tussenstand:

Jarno: 2

Ferre: 4

Vandaag is de laatste stemdag :).

[@ Giorgo: Dit is pas een van me eerste smudge signatures]

Geplaatst:

De signature van Jarno vind ik uit meerdere oogpunten heel goed gelukt. Het feit dat het je eerste sig ooit is telt daaraan natuurlijk ook mee. Maar wat me voornamelijk bevalt is dat je sig zo'n lekkere eigen stijl heeft. Het plaatje is mooi verwerkt en het ziet er echt uit als een schilderij. Wat me een beetje tegenvalt is de tekst, voornamelijk de grote en de kleur. En de border kon beter, maar dat gaf je zelf ook al aan..

Bij de signature van Ferre vind ik de render heel erg mooi. Die is heel mooi in de achtergrond verwerkt, en staat ook nog eens op de goede plek. De tekst bevalt me ook goed, misschien een iets donkerdere kleur had beter gestaan, maar erg storend is het niet. De achtergrond oogt wat leegjes, je hebt ongetwijfeld veel effecten gebruikt en veel gesmudged, maar het springt er niet echt uit. Maar dat hoeft ook niet persé natuurlijk. :) Onderaan de sig zie je nog een stuk van de poot van die vogel, in mijn ogen had je die beter weg kunnen gummen, want het zit nu een beetje in de weg zegmaar, snap je...

Al met al hebben jullie beide een mooie signature neergezet, die allebei iets speciaals hebben op hun eigen manier.. Het wordt dus een persoonlijke smaak kwestie, en daarom gaat mijn stem naar Ferre.

Succes nog jongens. :klap:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...