El_EviL_{EL} Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 yo, heeft al iemand een oplossing voor dit : ik word dikwijls gekicked met de melding: "you were kicked by console for suspected cheating" iemand oplossing voor dit probleem Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik cheat NIET voor alle duidelijk , zijn er trouwens wel cheats voor :s en NEE ik moet ,als er cheats zijn , ze niet weten Reageren
ikt Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Stuur de admin een bericht dat je niet cheat, en hij.zij maakt er een uitzondering van. Je kan ook een programma aanebben staan met het woord cheat/hack ofzo. Doe die uot. Kan ook helpen. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Stuur de admin een bericht dat je niet cheat, en hij.zij maakt er een uitzondering van. Je kan ook een programma aanebben staan met het woord cheat/hack ofzo. Doe die uot. Kan ook helpen. Als je niet in de server kan komen zal het moeilijk gaan om een bericht naar de admin- te sturen. Het is trouwens helemaal niet nodig om een mail/bericht naar de admin- te sturen, want dit is niet aan de admin. Volgens mij is dat een bug (fout) in 'MTA', ik merk ook wel eens aan mijn eigen server dat mensen die joinen direct weer gekicked worden vanwege de anti-cheat beveiliging. Dit gebeurt dus al tijdens het joinen, de mensen in de server weten dus niet dat de persoon niet kan joinen. Dit ziet alleen de server beheerder, omdat daar alle gebeurtenissen te zien zijn. --- Wat kun je er tegen doen: Probeer zo veel mogelijk programma's uit te zetten, dan bedoel ik natuurlijk de programma's die je onder MTA niet hoeft te gebruiken. Denk aan: Msn, Browser en Muziek programma's, natuurlijk zijn er altijd programma's te vinden die ook niet nodig zijn. Deze programma's kan je vinden in de Taakbeheerder, deze start je stimpel op door Ctrl + Alt + Del(ete) tegelijk in te drukken. Er zal dan een scherm naar voren komen, kijk dan bij Processen daar zul je beslist wat onodige programma's vinden. Let op: Sluit niks af waar je niet van weet wat het is, dit kan problemen veroorzaken. Je kan ook de nieuwste versie van MTA proberen deze kan je op deze site vinden. Neem bij voorbaat de mirror van GTAGames, hier ben je zeker van een goede snelheid en correcte versie, zonder aanpassingen. Veel Succes, ik hoop dat het werkt en dat je weer gewoon Multi Theft Auto kan spelen. Reageren
Caltson Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 kan dit ook niet omdat je mischien sommige mods hebt geinstalleerd? althans dit was toch bij mij... dit kan ook zijn doordat je verdacht doet,ook als je er niets aan kan doen..bv door een bug zak je in de grond maar merk je dit niet (komt vooral voor bij mta vice city) Greetz Reageren
gybrus Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 soms worden mensen bij het begin gekicked omdat ze iets van een mod hebben geinstaleerd. voorbeeld je vindt dat je caddy te sloom gaat je verhoogd zijn snelheid in de handling.cfg en mta check als je cheat beveiliging hebt op een sever of alle bestanden nog intact zijn. dus of alles zo is als het hoort. dat gebeurt als het goed is bij het verifieing client gedeelte. dus als je dat hebt gedaa kun je de sever niet eens in. wordt je afentoe van de sever gekicked omdat je mischien cheat dan is het een bug of iemand kicked je er gewoon van af. Vraag: hoelang kun je spelen in de sever voordat je er a f wordt gekicked?? of is dat afwisselend? als dit het geval is afwisselend change effe je naam en ga gewoon verder met spelen. vraag:kun je vanaf het begin er niet in?? plaats je backup terug van je gemodde bestanden jij cheater... (niet als belediging bedoeld hoor.) lukt het nu wel nou dan zijn we klaar. lukt het niet probeer gewoon een andere sever. greets gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.