Donwell Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 wordt spawnen geteld als cheaten?? ik denk het niet, maar voor de zekerheid Reageren
Bling Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Wat bedoel je precies met spawnen? Bedoel je dat je met een mod bijvoorbeeld een auto spawnt met een simpele druk op een knop? Zo ja, dit wordt niet gezien als cheaten. Of bedoel je als je bijvoorbeeld de code van de romero's hearse doet, en dat deze voor je gespawnt word? Zo ja, dit is wel cheaten. Hopelijk bedoel je 1 van deze 2 dingen Bewerkt: 27 juni 2006 door Bling Reageren
HerrieM Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je spawnt door middel van een van de in te typen codes, dan wordt het natuurlijk als een cheat geteld. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 nee, gewoon met een programma spawnen. Ok, ik weet verder genoeg. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als je een auto spawnt met de Ultimate Trainer, dan wordt het wel degelijk gezien als cheat. Ik hoop voor je dat je dit programma'tje niet bedoelde... Groetjes, Dutchy3010 Reageren
EXIT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 als je met een programma doet word het niet mee geteld je kon dit makkelijk achterhalen door een nieuw spel te beginnen en dan een auto te spawnen en dan te kijken bij de stats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.