Jump to content

hoe bestuur je dat watervliegtuigje de skimmer


big brunelli

Recommended Posts

Je moet een goede aanloop nemen op het water en als je dan genoeg vaart heb dan moet je het pijltje omhoog indrukken om op te stijgen.

Als je eenmaal in de lucht bent is het niet zo moeilijk om te sturen, maar wel goed oppassen dat je niet tegen een gebouw aanvliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een goede aanloop nemen op het water en als je dan genoeg vaart heb dan moet je het pijltje omhoog indrukken om op te stijgen.

Als je eenmaal in de lucht bent is het niet zo moeilijk om te sturen, maar wel goed oppassen dat je niet tegen een gebouw aanvliegt.

thx

Link to comment
Delen op andere websites

op de pc gaat dat lijk niet van mij

Jij hebt het waarschijnlijk zo ingesteld dat je met 6 omhoog gaat en met 9 omlaag (op het numpad) Tenminste dat is standaard zo, neem een aanloop en druk op 6 om omhoog te gaan.

Succes

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Fout, met 6 ga je omhoog en met 9 omlaag!

Overigens lukt mij deze missie ook niet, al zo vaak geprobeerd, en telkens mislukt het! De fuel is dan een keer op of ik knal overal tegenaan, kan je ook zorgen dat andere deze missie voor je doen? Dat las ike rgens ofzo? Dat je een bepaald bestandje doorgeeft en dat diegene het later weer teruggeeft, nadat de missie is gelukt? Het lukt me echt niet :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, met 6 ga je omhoog en met 9 omlaag!

Overigens lukt mij deze missie ook niet, al zo vaak geprobeerd, en telkens mislukt het! De fuel is dan een keer op of ik knal overal tegenaan, kan je ook zorgen dat andere deze missie voor je doen? Dat las ike rgens ofzo? Dat je een bepaald bestandje doorgeeft en dat diegene het later weer teruggeeft, nadat de missie is gelukt? Het lukt me echt niet :bonk:

Ja, dat kan zeker. Post hier je savegame als een bijlage, in ik (of iemand anders) doet hem voor je. Er worden dan geen mods of cheats gebruikt die je gameplay kunnen verpesten.

Je savegame uploaden doe je zo:

Kijk welke savegame je wilt uploaden. Is het bijvoorbeeld savegame 1 (de bovenste van het rijtje), dan heet dat bestandje gtavcsf1. Deze bestandjes van alle savegames vind je in mijn documenten/GTA Vice City user files. Dus als je savegame 1 wilt uploaden, zoek je in die map naar het bestandje gtavcsf1. Het laatste cijfer is het nummer van de savegame. Dit kan variëren van 1t/m8, het is maar net welke savegame je wilt uploaden, dat getal moet je kiezen.

Succes! Mocht het nog niet lukken, dan kun je het altijd nog een keer navragen hier. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu na heel lang San Andreas gespeeld te hebben weer vice city geinstalleerd, en die missie had ik geen problemen mee, omdat je in San Andreas heel veel met vliegtuigen vliegt. Ik weet nog wel toen Vice Vity net uit was en ik deed die missie vond ik hem wel moeilijk... nu dacht ik echt de hele tijd dit is een eitje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...