eyup Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) ik kan de vliegdiploma maar niet halen ben al uren bezig, kan iemand hem voor mij halen, alvast badankt hier is mijn savegame, aub niks veranderen. GTASAsf1.b Bewerkt: 27 juni 2006 door eyup
SummerBase Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Learning to Fly - Passed! Ik heb de missie: 'Learning to Fly' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je naar de Verdant Meadows gaan. Als je daar bent moet je naar boven gaan, daar staat een Televisie waar je de missie kan doen. Je krijgt telkens een aantal mini-oefeningen, waar je een score van 70% of hoger moet behalen. Je moet gewoon goed naar de voorbeelden en instructie's luisteren/kijken en het kan niet meer verkeerd gaan. Houd je ook vooral ontspannen en ga niet stressen. Dan zal deze missie niet moeilijk zijn, verder kan je nu een nieuwe missie op je vliegveld. Ook heb ik even de besturing opgeschreven je vind hem hieronder: Links: ARechts: D Voor: W Achteruit: S Linksdraaien: Q Rechtsdraaien: E Wielen in/uit knappen: 2 of + Voertuig Locken: Spatie Veel Succes, met de vervolg missie's en de save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 27 juni 2006 door SummerBase
Dinkydau Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Hopelijk doet de savegame het dan doe ik dat even. Edit: He verdorie, te laat. Bewerkt: 27 juni 2006 door kesava
Recommended Posts