Jump to content

Display setup

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Mensen,

ik heb sinds een tijdje GTA SA weer geinstalleerd. Hij draait wel, maar omdat het nogal een trage pc is wil ik de display settings veranderen. Maar als ik dan op 'Options -> Display setup -> Advanced' klik dan word GTA SA afgesloten en keert hij terug naar windows...

en ik heb al gezocht in de diepste plekjes van jullie donkere databases maar helaas niks kunnen vinden.

Heeft iemand een idee wat te doen?

Geplaatst:

Wanneer klik je op advanced?

In het pauzemenu terwijl je een game gestart hebt of gewoon in het hoofdmenu van San Andreas?

Het is namelijk soms het geval dat de game afsluit als je op advanced klik terwijl je een game gestart hebt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas in beide gevallen :{

het zal toch niet aan de videokaart liggen? want de rest van het spel doet het wel gewoon...

Bewerkt: door xxxl3000
Geplaatst:

De oplossing:

Download de 'anti hot coffee patch'. Deze patch zorgt dat het spel niet vastloopt bij advanced video settings. Bij mindere videokaarten wil dit probleem nog welleens voorkomen.

Download de patch hier: www.nomorehotcoffee.com.

Download de Europese versie, ik neem aan dat je geen Amerikaanse hebt.

Succes!

Geplaatst:

Thnx! Ik ga het meteen proberen :)

beetje respect voor mijn videokaartje ja, vind het al knap dat hij uberhaupt draait :engel:

Geplaatst:

hmmm, heb het zojuist geprobeerd maar gaf een foutmelding tijdens het updaten...

Ik zal hem morgen eens opnieuw installeren en dan nog eens proberen.

tot morgen! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...