Jump to content

Battlefield Vietnam

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal, ik heb een probleem. ik wil Battlefield Vietnam verwijderen, maar als ik hem wil verwijderen is ie al meteen klaar en zijn de mappen van BFV niet verwijderd, ik dacht BFV handmatig te verwijderen door de mappen te verwijderen en BFV uit het start menu te wissen, maar ik vertrouw het niet om BFV in het register te verwijderen, kan het kwaad?

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Als je BF uit ''Program Files'' en ''Menu Start'' verwijderd hebt niet. ;) En upload je plaatjes AUB naar deze site, je post verneukt nu de hele layout!

Geplaatst:
Als je BF uit ''Program Files'' en ''Menu Start'' verwijderd hebt niet. ;) En upload je plaatjes AUB naar deze site, je post verneukt nu de hele layout!

Even offtopic, waarom moet hij het plaatje uploaden naar imageshack? Dat is nergens voor nodig, maar hij zou er gewoon een link van kunnen maken dus alsvolgt:

[url=url van plaatje]Klik hier voor de foto[/url]

Dat verbest niet de hele layout.

Geplaatst:
Zou kunnen, maar als je hem naar imageshack upload kan je zo'n dingetje in je post zetten die niet alles oprekt. ;)

Je kan ook kiezen in een drop down lijst hoe je het plaatje wilt.

Het kan geen kwaad om dit uit je register te verwijderen, het maakt immers geen deel uit van je Windows installatie.

Ik zal als ik jou was een register backup maken.

Doe dit bijvoorbeeld met dit programma:

http://www.superwin.com/index.htm

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...