Lella Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 Heb deze missie bij de Boatyard al heel vaak gespeeld, met cheats en al, maar `k heb gewoon te weinig tijd.. Wie wil `em voor mij doen? BVD! GTAVCsf5.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Checkpoint Charlie - Passed! Ik heb deze missie gehaald zonder Cheat en/of mods. In deze missie moet je naar de BoatYard je kan het vinden op het industrie terein. Daar wachten de Squalo en de Cuban Jetmax op je, zodra je erin stapt zal de missie starten. Je zal de bekende pakketje's moeten pakken binnen een bepaalde tijd. Verder is het niet moeilijk, maar je moet aardig gas geven. Kijk ook 'hier' voor een complete uitleg/handleiding over Checkpoint Charlie. Beloning: Nieuwe Asset! Veel succes, met de vervolg missie's en de save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 27 juni 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2006 Checkpoint Charlie - Passed!Ik heb deze missie gehaald zonder Cheat en/of mods. In deze missie moet je naar de BoatYard je kan het vinden op het industrie terein. Daar wachten de Squalo en de Cuban Jetmax op je, zodra je erin stapt zal de missie starten. Je zal de bekende pakketje's moeten pakken binnen een bepaalde tijd. Verder is het niet moeilijk, maar je moet aardig gas geven. Kijk ook 'hier' voor een complete uitleg/handleiding over Checkpoint Charlie. Beloning: Nieuwe Asset! Veel succes, met de vervolg missie's en de save-game zit in de bijlage. Dat was snel..! Thank you!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.