kees1991 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 in een recklame staat er een vrouw achter een klein luikje en die zegt dan een iets maar je ziet bijna alleen maar haar ogen. ik weet aleen niet meer welke recklame dat was :S. ze heeft vel bauwe ogen. het leek mij wel leuk om ook zo iets te maakt maar ik weet niet hoe en ik kan geen tut vinden. weet iemand een tut of kan iemand het mij uitlegen ? Reageren
Froop Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Selecteer haar ogen met de elliptical marquee tool (M) en druk op de rechtermuisknop -> feather. Zet deze op 10. Ga dan naar Layer -> new adjustment layer -> Color balance of Hue/saturation. Maak dan de gewenste kleur. Reageren
kees1991 Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 oke ik begrijp het wel aleen 1 ding werkt niet :feather die werkt niet dan secht die iets over dat er niet meer dan 50% geselecteert is maar ik begrijp het nu wel dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.