DaddyPimp Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Normale versie: De geanimeerde versie komt binnekort want er zaten wat foutjes in.. Rates aub! Bewerkt: 28 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Sorry voor de Dubbelpost maar er kan nu ge-rate worden, de geanimeerde Sig komt nog omdat daar wat foutjes in zaten die ik nog moest verbeteren... Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Mooie signature, maat. De achtergrond heb je mooi gemaakt, en de tekst DP staat mooi onopvallend op de achtergrond. Die render ownt, en de spinner animatie maakt het natuurlijk helemaal af. Opnieuw een vette creatie, 9/10 Oeps, ik rate je huidige sig. ---------------------------- Deze signature vind ik ook mooi, de achtergrond heb je mooi gedaan, en er zit ook een goede tekst/font bij. Als je er nog die animatie bij doet, is ie helemaal af. 8/10 ---------------------------- Heb ik ook even je huidige gerate. Bewerkt: 28 juni 2006 door General Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.