Jump to content

Pokemon Fire red

Recommended Posts

Geplaatst:

Pokémon Fire Red

Ontwikkelaar: Game Freak

Uitgever: Nintendo, The Pokémon Community

Genre: Roleplay

Platforms: GBA

Aantal spelers: 1

Release: 1 oktober 2004

Demo:

Website:

Wie kan mij helpen, ik heb de Pokemon league gehaald en ik heb ergens gelezen dat je dan naar een paar eilanden kan. Maar als ik de league heb gehaalt begin ik weer overnieuw!! Wie kan mij helpen ??

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

4

• Daan007

3

• ~Mario~

3

• Honkbal95

3

Geplaatst:

Dat is altijd zo, als je de league hebt uitgespeeld, wordt je weer gespawnt voor in de stad waar het spel begint.

Maar je hebt dus gewoon de league uitgespeeld, en kan je dus op zoek gaan naar de eilanden.

Ik weet niet waar die eilanden zitten, dus dat moet je dan maar even op Google op zoeken...

Geplaatst:

Nee want ik begin helemaal opnieuw bij het start scherm en ik moet opnieuw me naam invullen enz

Geplaatst:

Speel je wel het legale spel? Dus die je in de winkel koopt.

Want dit komt bijna alleen maar voor als je deze op een GBA Emulator speelt.

Geplaatst: (bewerkt)
Veranderingen zijn o.a. de toevoeging van negen nieuwe eilanden die alleen per boot bereikbaar zijn: de 7 zgn. Sevii Eilanden + 2 eilanden enkel bereikbaar mits een officieel Ticket verkregen te hebben. Daarbij komt nog een volledige herziening van de omgeving en het verwijderen van foutjes uit de originele versies.

Ik heb het spel niet, maar zoals ik hier uit kan opmaken heb je die 2 eilanden nog. Je moet dus een ticket hebben en dan per boot naar die eilanden gaan!

Kijk hier voor een volledige Walkthrough van dit spel. Is wel in het Engels!

Groetjes, Dutchy3010

EDIT: Oh, het probleem is al opgelost zie ik... Ik dacht, ik leg nog even uit hoe of wat...

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

In de Pokemon Red was het altijd zo als je de Pokemon League had gehaalt werd je terug gespawnt naar Pallet Town, dan gaat die ene grot bij die stad waar Misty Gym Leader is open. Voorheen stond er altijd zo'n mannetje voor die grot. In die grot bevinden zich veel zeldzame Pokemon, waaronder Mewto. Ik weet niet dat dit met Fire Red ook zo is, maar ik denk het wel.

Geplaatst:

nej kijk je moet naar dat berg waar je moltres kon vangen daar rechts moet je team rocket afmaken

dan moet je in dat deur moet je ruby plate pakken en naar dat poke center gaan van dat eiland en dan moet je meer dan 60? pokes hebben krijg je national dex en kanje naar de rest van de eilanden en daar moet je team rocket voor de laatste x verslaan als je meer dan 100 poke's hebt kan je naa mewtwo

Geplaatst:

Hij zegt dat zijn data gewist was toen hij de League had uitgespeeld.. Dat heb ik namelijk ook vaak voor als ik op GBA Emulators speel..

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Beste forum leden,

Ik heb een spelletje op de Gameboy advance, het spel Pokemon fire red, maar elke keer als ik

hem een tijdje speel dan sla ik hem op en dan start ik het spel weer opnieuw op en dan komt

er bij het start scherm te staan save game is deleted. Waarom kan ik dus niet meer

goed opslaan?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:
Beste forum leden,

Ik heb een spelletje op de Gameboy advance, het spel Pokemon fire red, maar elke keer als ik

hem een tijdje speel dan sla ik hem op en dan start ik het spel weer opnieuw op en dan komt

er bij het start scherm te staan save game is deleted. Waarom kan ik dus niet meer

goed opslaan?

Ten eerste: Is het spel illegaal? Want ik had ook een illegaal spel, die kon ik ook niet spelen.

Heb je hem pasgeleden gekocht? Zoja, dan heb je nog garantie en kan je hem gewoon terugbrengen :).

Geplaatst:

Vervelend probleem ~Mario~. Ik kan je één ding aanraden, als je nog een andere GBA hebt probeer het daarop of kijk bij een vriend of hij/zij een GBA hebt en probeer daar of je kunt opslaan, zo kun je achterhalen of er een fout in jou GBA zit of in het spelletje zelf.

Succes!

Geplaatst:

Het ligt niet aan de Gameboy, want als je iets oplsaat word dat automatisch

gedaan in het schijfje van het spel. Dus er zou toch niets kapot zijn?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...