Jump to content

Pokemon Fire red

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gammie_

4

• Daan007

3

• ~Mario~

3

• Honkbal95

3

Geplaatst:

Beste forum leden,

Ik heb een spelletje op de Gameboy advance, het spel Pokemon fire red, maar elke keer als ik

hem een tijdje speel dan sla ik hem op en dan start ik het spel weer opnieuw op en dan komt

er bij het start scherm te staan save game is deleted. Waarom kan ik dus niet meer

goed opslaan?

Ten eerste: Is het spel illegaal? Want ik had ook een illegaal spel, die kon ik ook niet spelen.

Heb je hem pasgeleden gekocht? Zoja, dan heb je nog garantie en kan je hem gewoon terugbrengen :).

Een illegale disk (doosje ding hoe je het noemt) bestaan die dan? :cab:

Misschien is de interne schijf die er in zit beschadigd doordat er te veel opgeslagen is.

Geplaatst:
Het ligt niet aan de Gameboy, want als je iets oplsaat word dat automatisch

gedaan in het schijfje van het spel. Dus er zou toch niets kapot zijn?

Waarschijnlijk is dat diskje dan beschadigd van binnen, dat kan zijn door ouderdom of door te vaak hebben opgeslagen zoals -supremecars- verteld. Je kan nog altijd proberen om te kijken of het spelletje op een andere GBA wel kan opslaan, als dat ook niet lukt valt er weinig aan te doen helaas...

• 1 maand later...
Geplaatst:

DX11 ik durf bijna te wedden dat hij dat als eerste heeft geprobeerd... ;)

Ik heb wel is gehoord dat je cartridge batterijtje (en dat schijnt dat kleine rond achterop de cartridge te zijn) leeg kan gaan, ik heb dit verhaal altijd maar met een korreltje zout genomen maar opgegeven moment kon ik ook bij Pokemon Silver niet meer opslaan, en met een nieuwe cartridge is het probleem verholpen. Probeer desnoods contact met Nintendo op te nemen om te vragen wat je hiermee aan moet.

Succes!

• 4 maanden later...
Geplaatst:

hey

zou iemand mij de route naar de secret house kunnen geven van de safari zonne want ik kom er niet snel genoeg

• 3 weken later...
  • 3 years later...
Geplaatst:

Hallo mensen, zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar het GBA-spel Pokemon Fire Red. Helaas kan ikd eze online nergens meer vinden en heb ook al bij de plaatselijke speelgoedwinkels gekeken (zonder succes)

Wie weet waar ik dit spel eventueel nog kan kopen?

Geplaatst:

Klik

Klik

en klik

Kijk tevens goed naar de datums op onder andere marktplaats of de advertentie wel van deze tijd zijn ( zo'n eind april ) anders is het al mischien weg, succes met je aankoop!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...