Le MrG Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Hey, Speelt hier iemand ook Flat Out 1 ? Wat is Flat Out? Flat out is een kruising van Racen en Destruction Derby. Je hebt 2 "modes", De eerste is Racen voor je Carriere, de Tweede zijn de zogenoemde Minigames. Tijdens het Racen maakt het niet uit hoeveel je beukt, je krijgt er zelf Nitro voor! De gameplay is goed, als je tijdens een rondje tegen iets aan knalt(een band die aan de zijkant ligt, je weet wel zodat je niet tegen de railing aanknalt), dan ligt het er het volgende rondje nog mooi. En als je er dan overheen rijd vliegt je auto omhoog.Er zijn 3 soorten races, Bronze Silver en Gold Ofterwel van gemakkelijk naar moeilijk. Tijdens de Minigames kun je ook veel fun beleven, je kunt bijvoorbeeld gaan "High Jumpen". Hier een uitleg hoe dat gaat. Je moet over een gigantisch stijle schans rijen, daardoor vliegt je auto omhoog, kan druk je op Control en dan komt er een metertje met de hoek hoe je uit de voorruit wilt vliegen, laat je dan Control los vlieg je door die hoek uit de voorruit, achter die schans staat een soort ladder met erop hoeveel meter je kwam op je hoogste punt. Achter die ladder staat dan weer een kussen om je op te vangen. Mocht je heel hard gaan staat daar achter een ijzeren hek, dat is opzich wel lol want als je daar tegenaan knalt blijf je er omsteboven inhangen Er is ook nog z'n soort Minigame maar dan met "Bowlen","Darten", en Long Jump, en niet te vergeten Hit the Target, en dan vergeet ik er nog een, je moet door een gedeelte van een Clown vallen Ook is er een Stadium waar je kun Destruction Derbyien, je hebt 3 keuzes, Zand Oppervlak, Zand/Modder Oppervlak en een Asfalt oppervlak, je kunt ook nog racen bij die minigames, 3 driftraces staan tot je beschikking! De uitleg was een beetje ingewikkeld, daarom heb ik wat filmpjes opgezocht http://flatout2.sierra.com/us/, deze gaan weliswaar over Flat Out2, maar het principe is hetzelfde. Klik daar bovenaan op Rag Doll Games. Dus, heeft iemand dit spel? Zoja, misschien kunnen we een keer Online Reageren
Kraay Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ja, ik heb de game. Net de 1e race uitgespeeld . Mooie en leuke game vind ik het, je auto kan echt helemaal total loss Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik kom niet verder als de 1ste missie Bij de 2de zit een verdraaid stomme bocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.