Jump to content

missie hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

he de mannen

zit met een probleem zit vast op twee missies de eerste is die met die mannen op den trein en de tweede is die dat ge moet dansen op het strand heb al geprobeert om een saved games te downloaden maar dan begin ik terug van in het begin kaner iemand mij helpen plrase hier is mijn saved game en er mogen ook cheats gebruikt worden

thanks

GTASAsf1.b

Geplaatst: (bewerkt)

Wrong Side of the Tracks - Passed!

Ik heb de missie: 'Wrong Side of the Tracks' gehaald zonder cheats en/of mods. Als eerste moet je naar het huis van Big Smoke waar je met hem samen in zijn auto naar het station rijden. Daar wacht een Sanchez op jou om de trein te volgen met de Vagos erop. Je moet naast de trein gaan rijden en dan zal Big Smoke ze afschieten. Je moet wel opschieten voordat de Vagos ervan door gaan, dus zorg er voor dat je recht een stuk van de trein af blijft rijden, dan heeft Big Smoke de ruimte om de Vagos af te schieten. In de missie kom je een aantal obstakels tegen waaronder een trein die je tegemoet komt en een afgezet stuk wegdek. Volg de instructies van Big Smoke op en het moet goed komen. Tip: Probeer heel ontspannen te rijden, want dit heeft de minste kans op falen.

Beloning: + Respect

Life's a Beach - Passed!

Ik heb de missie: 'Life's a Beach' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie een geluids- wagen stelen van het strand. Als eerste moet je tussen: 20:00 tot 6:00 bij OG-Loc (Jeffrey) zijn, want dan is het feest op het strand. Als je op tijd bent moet je naar het strand gaan, daar kun je mee doen aan een kleine dans- wedstrijd. Hier moet je laten zien wat je waard bent op dans- gebied. Als je het gesprek aangaat met de eigenaar van het Busje moet je in herhaaldelijke volgorde: Y (Yes) gebruiken. Je krijgt nu hetzelfde principe dat ook in de missie Cesar Vialpando gebruikt word. Voor de duidelijkheid: Je krijgt onderin een soort pijlen te zien, en een rondje. Als ze pijlen het rondje naderen en er net inzitten moet je op de desbetreffende toets klikken. Het werkt hier wat makkelijker dan in de bovengenoemde missie, want je mag in deze missie gewoon de normale pijlen gebruiken. Je moet minimaal: 2500 punten halen, ik had 3500+ punten gescoord.

Beloning: $2000, + Respect

---

Ik heb de missie's gehaald op één save-game. Ik heb eerst de missie: 'Wrong Side of the Tracks' gehaald en daarna de missie: 'Life's a Beach'. Tussendoor heb ik nog een huis gekocht dicht in de buurt van OG-Loc (Jeffrey) het huis is eerder een Flat. Ik heb de save-game opgeslagen in het eerder genoemde Flatje. Veel plezier met de vervolg missie's. De save-game vind je in de bijlage, voor de andere mensen het is een Versie2 exemplaar. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...