wikke Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 ik weet niet hoe ik aan het hidden package moet komen op die bouwwerf in portland waar je niet met een auto kan geraken. op de walkthrough is het nummer 11 Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ik weet niet als je Engels kan, maar bekijk eens even deze site: Klik. De Hidden Package die jij bedoeld, is op die site het nummer 16. Veel succes. Reageren
VforV Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Na de missie Blow Up "Dolls" is The Dolls House een ruïne. Nu ontstaat er een soort van schans waar je met een snel voertuig over de spoorweg kan "vliegen". Gebruik een PCJ-600 om via die schans over de spoorweg te springen zodat je op het gebouw terecht komt. Neem wel een heel lange aanloop. Ik deed er ongeveer een uur over om op dat dak te raken. Succes . Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Na de missie Blow Up "Dolls" is The Dolls House een ruïne. Nu ontstaat er een soort van schans waar je met een snel voertuig over de spoorweg kan "vliegen". Gebruik een PCJ-600 om via die schans over de spoorweg te springen zodat je op het gebouw terecht komt. Neem wel een heel lange aanloop. Ik deed er ongeveer een uur over om op dat dak te raken. Succes . De mannier van VforV is het makkelijkst maar met een beetje geluk kun je vanaf de trein track op het dak "springen" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.