~> GizmO <~ Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Hier een WIP van me template die ik nu aan het maken ben voor mijn site. Zoals menig van jullie weten heb ik in mijn vorige topic een geripte template laten zien, daar heb ik mijn lesje geleerd en ik zweer het op mijn moeders graf dat deze helemaal zelf gemaakt is. Ik ben er nu ongeveer een uurtje mee bezig. C&C Pls! ^^ Reageren
Dizcid Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ziet er strak uit, vooral die stad en het menu zien er mooi uit. Het enige wat niet zo mooi is is de content box die is helemaal wit, maar je bent nog met de template bezig . Ga zo door! 8/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Ja, aan de content box word nog gewerkt. Ik was op het moment van het posten van het voorbeeld net klaar met de menu balk. De content box ga ik morgen aan beginnen. Reageren
Eli R Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hij is wel mooi, maar waar zit de vector in dit alles? Reageren
Ferre Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hij is wel mooi, maar waar zit de vector in dit alles? In de header, die gebouwen . Ik vind hem wel mooi, alleen het is jammer dat alleen de hedaer vector bevat 100% vector zou ik echt mooi vinden [Ferre + Vector = (L)]. De header vind ik wel orogineel met dat reclamebord . Reageren
leonpwner Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Omg.. Dat sijn de two towers ! hahah grappig.. Majaa.. verder is hij wel best mooi or.. Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 De template is idd geen vector.. Het is wel een variant ervan zeg maar, maar het zwart maken van een afbeelding is nog geen echte vector. Zelf vindt ik het een sfeervolle layout, mooi gebruik van kleuren. Misschien is de witte box iets te groot, maar ik neem aan dat je die wel goed kan opvullen met vanalles. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Hij is wel mooi, maar waar zit de vector in dit alles? In de header, die gebouwen . Ik vind hem wel mooi, alleen het is jammer dat alleen de hedaer vector bevat 100% vector zou ik echt mooi vinden [Ferre + Vector = (L)]. De header vind ik wel orogineel met dat reclamebord . Hij is ook nog niet af. Dit is tot wat ik ben gekomen in de tijd die ik had. Ik hoop dat ik hem nog iets meer in de vector style kan maken. @Leonpwner Wat moet ik hiermee? [EDIT] Hier een update van mijn template. De content box is nu een beetje opgevult en ik heb een afiliate box gemaakt. Bewerkt: 28 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
deagle Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Het concept van de vectorcity-header vind ik té simpel. Het menu is ook niet echjt mooit. Mooi is dan wl in de EDIT die vector brushes in het contenvlak. Probeer ook nog wat te doen met het contenvlak! KUTGW. 7/10 EDIT : het water in de header is te slecht gevectord. Bewerkt: 28 juni 2006 door Nicsan Reageren
Eli R Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Mooi is dan wl in de EDIT die vector brushes in het contenvlak. Dat zijn hoogstwaarschijnlijk custom shapes, en zo niet dan zijn het ornament brushes, en niet vector brushes. Maar de content box is mooi gedaan, al zou ik de shapes houden in de vorm zoals ze zijn, door shift ingedrukt te houden, dan lijken ze niet zo uitgerekt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Het menu is ook niet echjt mooit.het water in de header is te slecht gevectord. Wat is er dan niet mooi aan het menu? Geef meer tips hier heb ik niks aan. En dat water was er op de foto niet dat heb ik er zelf bij gemaakt. @Eli R bedankt voor de tips, het zijn idd custom shapes. Bewerkt: 28 juni 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Flitskikker Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Kijk, dit is nu een template waar ik met plezier tegenaan kijk. Kun je hem nog opvullen met wat Lorum Ipsum? 'ns Kijken hoe het dan staat. KUTGW! Nu geef ik je al een 9,1/10! Mvg Flitskikker Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Hier is de template met de tekst erin. Ik vind het er persoonlijk erg leuk uit zien. Wat vinden jullie er van? Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 ik vint hem heel mooi gelukt aleen die text wat is dat voor taal ? Reageren
Silverwing Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Dat is Lorum Ipsum, dat is tekst voor een layout mee optevullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.