Jump to content

foutje in Liberty city

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

als je de treinspoor van Liberty city vergelijkt met de hidden interieur van san andreas,zie je dat er 1 van de ondersteuningspalen is bijgekomen

de 1ste screen:

-Op de eerste screen zie je aan de beide zijden van de baan de steunpilaren waarop de rails rusten..echter zie je deze steunpilaren nergens staan in GTA III op ps2 (en ook mischien niet op pc)

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Liberty_City.jpg

Screen 2:

-hetzelfde als hierboven,enkel staan de steunpilaren nu achter op de screen,de echte staan van voor op deze screen.

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Liberty-City3.jpg

Greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

moet dit niet eerder op het GTA III sub-fora?

(je bedoelt toch niet dat screen 1 & 2 anders zijn?)

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

ja,dus dit wil zeggen dat er een foutje zit in san andreas,want daar is iets bijgekomen en NIET in liberty city (uitgezonderd LCS dan)....je snapt het dus goed :Y

Greetz :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

inderdaat raar vooral omdat III zich na SA af speelt en een ondersteuning weg halen :cab: neen dat doen ze niet (in het echt anders) andersom zou eenigzins kunnen maar ik zal dadelijk eens in LCS kijken of dat hier ook zo is

EDIT: in LCS staat ie er ook niet :cab: erg raar

steun3nr.png

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

mischien hebben ze een totaal nieuw liberty city aangelegd...

ik heb ondertussen nog wat gevonden..

als je aan de ingang van marco's bistro komt,en je zie door het glas(dit kan je enkel zien in san andreas)

zie je,als je door de deur gaat naar beneden valt..

ff screen voor de duidelijkheid:

-Boven het bord van Saint marco's bistro (eat till you'il explode) zie je een hek.daarboven zie je een stuk van het raam.als je door dat raam kijkt kan je marco's bistro's interieur zien..nu het gekke is dat naast het raam;waardoor je kijkt een deur is...

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Marc...%27s_Bistro.jpg

Screen 2 (vervolg van screen 1)

door het raam zie je dus dit(maar dan van hogere stand)en dus als je door de deur zou lopen zou je gewoon op de plek vallen van screen2...

http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Marc...-Bistro-bar.jpg

BESLUIT: de architectuur en organistatie van saint marc's bisto komt niet overeen met de voorgevel van saint mark's bistro..mischien hebben ze bij de aanmaak van deze textuur gewoon een nieuw liberty city opgebouwd?...waarom zouden ze anders die pilaar daar zetten? :cab:

Geplaatst:

Het is inderdaad een foutje, maar ik kan er wel mee leven :D

Het is ook zo moeilijk om alles exact na te bouwen en op de kleinste details te letten ;)

Geplaatst:

Het is ook zo moeilijk om alles exact na te bouwen en op de kleinste details te letten ;)

Waarom een fout, als je het Saint Marc's Bistro's van 1986 vergelijk met die van 1992 is het wel zo veranderd dat het ook niet helemaal normaal is, waarom is die paal er niet gewoon bijgekomen, en later weer weggegaan? De verschillende GTA's spelen zich op een verschillend moment af, de omgeving is dus ook anders.

Geplaatst:

Waarom een fout, als je het Saint Marc's Bistro's van 1986 vergelijk met die van 1992 is het wel zo veranderd dat het ook niet helemaal normaal is, waarom is die paal er niet gewoon bijgekomen, en later weer weggegaan? De verschillende GTA's spelen zich op een verschillend moment af, de omgeving is dus ook anders.

Dit lijkt me onwaarschijnlijk, een ondersteuningspilaar weg halen. Veel geld besteden aan iets dat er ook gewoon kan blijven staan, maar misschien vondt R* het mooier of echter lijken. :)

Geplaatst:

in san andreas is libewrty city niet helemaal perfect.

het was dan ook niet de bedoeling dat je er kon komen.

kijk maar naar luigi s club dat zijn een paar vage vormen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...