Jump to content

Rifle Range


Mike Toreno

Recommended Posts

Heey forumgenootjes :D

Ik was vanmiddag bij een vriend van mij en hij heeft Vice City 99% uitgespeeld. Volgens hem heeft hij alles gedaan wat er gedaan moest worden volgens de checklist van Wikigta. Nu had hij op een checklist van een andere site gekeken en daar stond op dat je voor de Rifle Range 45+ punten moet hebben om de 100% te kunnen halen. Nu wilt hij graag weten of dit echt nodig is voor de 100% of is 30 ook al genoeg want hij heeft namelijk nog geen 45 punten gehaald maar wel 32 ofzo.

ps. hij heeft geen enkele code gebruikt in het spel, dus daar kan het niet aan liggen :N

Link to comment
Delen op andere websites

Heey forumgenootjes :D

Ik was vanmiddag bij een vriend van mij en hij heeft Vice City 99% uitgespeeld. Volgens hem heeft hij alles gedaan wat er gedaan moest worden volgens de checklist van Wikigta. Nu had hij op een checklist van een andere site gekeken en daar stond op dat je voor de Rifle Range 45+ punten moet hebben om de 100% te kunnen halen. Nu wilt hij graag weten of dit echt nodig is voor de 100% of is 30 ook al genoeg want hij heeft namelijk nog geen 45 punten gehaald maar wel 32 ofzo.

ps. hij heeft geen enkele code gebruikt in het spel, dus daar kan het niet aan liggen :N

Als je de rifle range de schuld wilt geven, kan het aan de volgende dingen liggen:

Óf je hebt hem helemaal niet gedaan, óf je hebt meer dan 4 kogels misgeschoten, je krijgt in totaal 100 kogels, als je een raakschietpercentage hebt van 96% of meer, krijg je de snelherlaadmogelijkheid, die volgensmij verplicht is voor de 100%, aangezien je bij de 100% oneindig veel kogels krijg, zou de Rifle Range niet meer te halen zijn. DUs hij moet 96 kogels raak schieten. Maakt niet uit of ze allemaal op 3 allemaal op 2 of allemaal op 1 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dus de 45 punten zijn niet verplicht?

Als hij 96 kogels geraakt heeft dan is het al goed?

Om de challenge te halen moet je een score van 45 hebben, hiervoor kun je 15 keer een driepunter kapotschieten, en alle andere kogels tegen de muur aan. Heb je dit gedaan, en je schiet alle kogels in een 1punter, heb je een raakschietpercentage van hoger dan 96%. De eerste keer dus gewoon een score van 45 punten halen, de keer erna 96, 97, 98, 99 of 100 kogels raakschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke hartstikke bedankt, ik zal het hem morgen (of eigenlijk vanmiddag want het is al morgen :D ) gelijk vertellen. Hij dacht namelijk dat 30 punten al genoeg was en heeft de 45 punten dus nooit gehaald.

_O_ Baffie _O_

Edit: wat ik me nu wel bedenk is dat hij hem voor de ps2 heeft, ik heb hem op de pc en daar is hij een stuk makkelijker denk ik aangezien je daar met de muis moet richten inplaats van zo'n joystikje.

Bewerkt: door Mike Toreno
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eigenlijk van wel, na de 100% heb je oneindig kogels, een score van 96% is dan eigenlijk niet meer te halen omdat er geen geheel is. Maar je kunt gelijk hebben, het is wel handig om het te doen, je vuurt nu veel sneller door, als je een rocketlauncher hebt, kan je de kogels achter elkaar wegschieten, ongeveer net zo snel als een pistool normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eigenlijk van wel, na de 100% heb je oneindig kogels, een score van 96% is dan eigenlijk niet meer te halen omdat er geen geheel is. Maar je kunt gelijk hebben, het is wel handig om het te doen, je vuurt nu veel sneller door, als je een rocketlauncher hebt, kan je de kogels achter elkaar wegschieten, ongeveer net zo snel als een pistool normaal.

Als je meer dan 45 punten haalt kun je (ook) sneller reloaden, dus dan is een rating van 96% niet meer nodig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook nooit geprobeerd om 96% of hoger te krijgen. bij mij kreeg ik ook al bij 45 punten die fast reload.

maar als je oneindig kogels hebt kan je toch nog wel percentage. gewoon het aantal kogels afgevuurd gedeelddoor (toch?) het aantal rake kogels. zulkiets.

ps: oneindig kogels is briek... dus ik ga niet voor de 100% :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...