Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wiee Kann Mij de Txd bestandee allemaal doorgeve of op een site uploade en site geve anderss bolttt gta sa nie :s de intro's heb ik no intro's gedaan daardoor werkt het nie meer goed ik kan geen savegame openen en als ik een auto spawn valt spel uit weet iemand waarom

...GTA San Andreas\models\txd << en wie kan dit doorgeve

xxxxxxxxxxxxxxx hiermee kunt u mij contacteren,,

alvast bedankt,,

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Hallo anna!

Ten eerste wil ik je zeggen dat het op dit Forum verboden is dat je e-mail adressen post. Die moet je dus even weghalen met de edit-knop rechtsboven je bericht. Ik heb wel voor je de TXT bestanden ingepakt, en die kun je hier downloaden: Klik!.

Succes nog! ;)

[PS] Het downloaden gaat als volgt. Klik op de download link hierboven en scroll op de pagina die wordt geopend helemaal naar beneden, en klik daar op Free. Wacht dan een aantal seconden (de seconden die je moet wachten staan aangegeven). Selecteer daarna welke mirror je wilt downloaden en typ de code van drie letters over (denk aan hoofdletters) en druk op Download.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...