Jump to content

taking the peace


B-Dup

Recommended Posts

Wat een zuigmissie is dat zeg :sst:

eerste keer dacht ik nog: hey vet, je mag een auto van iemand anders besturen, maar dat valt vies tegen :duh:

Onmogelijke missie man, voordat ik 1 zo'n dude onder mn wielen heb beginnen ze van alle kanten te schieten, dan moet je nog 4 auto's wegbeuken om dat pad vrij te maken, dan maak je een ommetje en dan staan die auto's weer op te goede plaats lijkt het wel :duh:

En dan ook nog dat kloteverkeer dat erop uit is om jouw auto te vernielen lijkt het wel :t

Iemand die deze missie al heeft gehaald en misschien tips heeft? Ik heb die gast ook al meerdere keren zelf naar de bestemming laten rijden, maar nadat ik daar 1 mannetje omver heb gekegeld is mn auto al half beschadigd :-(

Link to comment
Delen op andere websites

WikiGta.

En zo heb ik hem ook gehaald. Eerst rijd je de mensen onder die pilaren weg. dan draai je snel om, en aangezien de auto's ong. in het midden daarvan geparkeerd staan, rijd je de mensen dood die je dood kunt rijden zonder die auto's weg te beuken(die bij mij niet wegwilden). rijd dan weer naar die andere kant toe en rijd daar iedereen dood. Probeer zo min mogelijk te beuken. Ook reed ik soms een stukje weg om om tedraaien aangezien ik die camera nogal kl*te vind op de voorbumper.

PS: Die auto's in het midden kreeg ik moeilijk/niet weggeduwd, dus begin daar ook niet aan, je rijd daarvan alleen maar je auto in de prak

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
WikiGta.

En zo heb ik hem ook gehaald. Eerst rijd je de mensen onder die pilaren weg. dan draai je snel om, en aangezien de auto's ong. in het midden daarvan geparkeerd staan, rijd je de mensen dood die je dood kunt rijden zonder die auto's weg te beuken(die bij mij niet wegwilden). rijd dan weer naar die andere kant toe en rijd daar iedereen dood. Probeer zo min mogelijk te beuken. Ook reed ik soms een stukje weg om om tedraaien aangezien ik die camera nogal kl*te vind op de voorbumper.

PS: Die auto's in het midden kreeg ik moeilijk/niet weggeduwd, dus begin daar ook niet aan, je rijd daarvan alleen maar je auto in de prak

zo heb ik hem ook gedaan en het is de beste manier maar soms zullen sommige sindacco's wegrennen rij eerst diegene die hen van de groep afscheiden omver

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wat moet je doen als je naar de meeting rijdt en die in ene afgelast is ofzo (er was niemand) en als je dan vervolgens er voor zorgt dat de auto op zn kop terecht komt en dus ontploft en de schade 0 blijft....

(ja reloaden of 5 minuten wachten):bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je doen als je naar de meeting rijdt en die in ene afgelast is ofzo (er was niemand) en als je dan vervolgens er voor zorgt dat de auto op zn kop terecht komt en dus ontploft en de schade 0 blijft....

(ja reloaden of 5 minuten wachten):bonk:

Ik weet het niet zeker maar bedoel je de missie 'Made Men' van JD O'toole :) ?

Allereerst kun je Hier naar kijken.

Mijn uitleg:

Rij naar de 'Ceremonie'. Onderweg word je aan gevallen door een Sindacco Argento met bewapende Sindacco's er in. Zorg dat ze uit stappen en schiet ze neer of rij ze omver.

Bij de 'Ceremonie' aangekomen schiet Mickey Hamfists JD O'toole neer. Rij nu naar het Huis van Mickey en zet hem daar af, je hebt ondertussen wel een Wanted Level van 2 Sterren gekregen. Nu moet je het Lijk in het Water Dumpen. Dit kun je in de Portland Docks doen, bij de Callahan Bridge of Vincenzo Cilli's office.

Sorry als je het over een andere missie hebt.

Als je het over andere missie hebt zou je dan of de Naam willen vernoemen of een iets duidelijke uitleg :) ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...