Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 ik zoek een kaart waarop koeriersmissies, motor en fietsmissies op staan en dat soort dingen, allemaal zij-missies. Kan iemand die voor mij vinden?? Reageren
Bling Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik heb een kaart voor je gemaakt waar alle challenges/zijmissies opstaan. Klik hier voor de kaart. Veel plezier ermee! Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ok, thnx! Edit: Ik kan de courier LS nergens vinden! Kan die iets duidelijker aangegeven worden?? Bewerkt: 28 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Svenie Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) De courier van Los Santos vind je bij een Roboi's Food Mart. Kijk hier even: Klik. De plaatjes maken het mischien wat duidelijker. Veel succes. Bewerkt: 28 juni 2006 door Svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.