smalle Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 is er dit keer weer zijn kaart bij da spel zoals bij gta 3 en vice city? khoop het wel want iik vind da echt wel gemakkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 tuurlijk anders zou het niet echt boeiend zijn om het spel legaal te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 tuurlijk anders zou het niet echt boeiend zijn om het spel legaal te kopen. Ik vraag me af waar je dat op baseert. Het feit dat de kaart er altijd inzat zegt niks. De HUD was ook altijd met cijfers, en nu ineens met balken i.p.v. procenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ik denk wel dat ze er een gaan insteken hoor , maar dan alleen van los santos waar je begint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ik denk wel dat ze er een gaan insteken hoor , maar dan alleen van los santos waar je begint Waarom zouden ze alleen los santos doen? Vind ik persoonlijk niet erg logisch. Want je zult op het platteland volgensmij meer verdwalen dan in Los Santos zelf. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ja dat is ook waar maar ik denk dat ze het juist spannend maken om je te laten verdwalen zou je dan ook een compas hebben want als je nu verdwaalt bent in de woestijn bv, wel en je kijkt op je kaart, dan weet je toch nog altijd niet welke kant op te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 een kompas zat in VC (en misschien GTA3) ook al: op de rand van de radar staat het noordan aan gegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ah ja nu je het zegt ja zal er op de kaart een staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 Tuurlijk zit er een kaart bij GTA San Andreas. Bij elke GTA zit een kaart dus ik neem aan bij deze ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ja idd, er zit een kaart bij da weet ik zeker :rolleyes:. maar in game kun je de kaart ook zien, druk je gewoon op start :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 het lijkt mij wel logisch dat er een kaart bij zit, het is lekke rhandig als je de weg kwijt ben, maar komt in SA ook zo'n radar zoals in GTA3 en Vice City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ja tuurlijk je ziet hem toch op de screens, en ze is veel getaileerder en kleurrijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 ben benieuwd of het er wel inpast zo'n grote kaart? maar misschien is het tijd voor een verandering volgens R* dan, dat de map gewoon in de game zelf zit bij opties Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2004 (bewerkt) ik vraag me af of alle wegen van het platteland er op staan Bewerkt: 24 oktober 2004 door victor88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Dat zal vast wel, je moet toch weten waar je bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.