The Outlaw Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 of nie als je het perse niet wil weten B) maar de kaart of die er zal zijn weet ik niet zeker maar dat ie groot is dat is wel iedereen met me eens hier, zo'n staat moet wel een hele grote kaart tot zijn beschikking hebbben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Als je de doos van GTA SA, krijg je een poster met een gigantishe kaart.. En als je start drukt, heb je natuurlijk ook een mogenlijkheid om op ''MAP'' te drukken... Mega uberduber grote map... Heb een illegaal screen van de map gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Als je de doos van GTA SA, krijg je een poster met een gigantishe kaart..En als je start drukt, heb je natuurlijk ook een mogenlijkheid om op ''MAP'' te drukken... Mega uberduber grote map... Heb een illegaal screen van de map gezien is dat dan niet dezelfde als deze of is er bij die meer kleur enzo gebruikt dat zou wel mooier zijn MAP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) dat is niet de echt map m8 de echte maphier is de echte Bewerkt: 25 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2004 Zou hij ook weer in kleur zijn als er al een kaart bij zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Zal vast wel, ik zag niet de hele kaart.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 (bewerkt) Voor de mensen die niet tot morgen kunnen wachten: Official Map San Andreas Bewerkt: 27 oktober 2004 door Mitch Baker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 yeah cool :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Voor de mensen die niet tot morgen kunnen wachten:Official Map San Andreas die ziet er mooi uit bedankt je ziet nu pas goed de gebieden de stad en het platteland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 :o WOW!!!! die ziet er echt mooi uit!! GIMMIE GIMMIE GIMMIE!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitch Baker Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2004 Nog een mooie (om het af te leren...) Radar (full) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 dit zijn mooie kaarten maar Mitsch Baker..Kan je de kaar ook inscannen dan word hij wat duidelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blork Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 (bewerkt) He gasten, ik heb net SanAndreas gekocht bij de Intertoys in amersfoort. Maar ik heb mijn PS2 bij mijn ouders staan . Dus ik moet wachten tot zaterdag om het te spelen. Ik heb wel al een paar foto's gemaakt van de kaft en het boekje en de kaart. Enjoy. Groeten, blork Klik hier om de foto's te bekijken Bewerkt: 28 oktober 2004 door blork Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 28 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2004 coole pics alleen was die van de voorkant al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.