bronzenknieschijf Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 heey iedereen ik wil nieuwe processor in m'n laptop... ik heb nu een intel pentium M processor 735 1.7 GHz.. weet iemand een beter voor een betaalbare prijs (niet boven de 200 euro)??? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Niets aan veranderen. Zo'n processor is goed genoeg voor een laptop en gebruikt niet te veel stroom. Als je laptop wat te sloom is kan je beter kijken of je er meer werkgeheugen in je laptop in kan laten zetten. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hoe vaak is er in één van je topics hierover wel niet uitgelegd dat het niet zo eenvoudig is een onderdeel in een laptop te vervangen. En vooral dat het niet een goedkope actie is.. Een laptop is geen gewone pc waar je zomaar het één en ander kan gaan vervangen.. Het vervangen van een CPU in een notebook gaat vaak gepaard met het vervangen van het moederbord. Dat red je nooit onder de 200 euro. Als je geluk hebt hoeft het niet maar dan nog krijg je geen processor onder de 200 euro die sneller is dan je huidige.. Daarbij komt ook nog eens dat je het moet laten doen, want zelf gaat je dat niet lukken zonder een grote kans dat je iets beschadigd of fout doet.. Ook dat kost geld.... Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) oh okeej.. bedankt...werkgeheugen is goed.. 1 GB... tja... k denk dat ik dan een ps3 gaa kope als ie uit is.. kan ik ook gelijk et nieuwe gta spele:D trouwens.... is nooit uitgelegt in topics van mij dat het moeilijk is om laptop onderdelen te vervangen.. Bewerkt: 28 juni 2006 door bronzenknieschijf Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Het aantal topics over hardware vragen begint mij lichtjes te irriteren... Klik Klik Klik Klik Klik Je stelt er bijna iedere keer dezelfde vraag, begint wel lichtjes op mijn zenuwen te werken... Bewerkt: 4 juli 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) naja.. sorrie daarvoor Klik = zoek een goede videokaart Klik = een vraag over gforce Klik = welke videokaart is beter (kiezen tussen..) Klik = Mac appel op windows Klik = vraag over GHZ van een laptop processor deze topic: goede processor voor in laptop omdat ik nie tevreden ben met deez (ben er achter gekomen dat et niet zo makkelijk en goedkoop is om andere in te bouwen als bij een desktop kijk goed: bij elk topic is het andere vraag!!! helemaal niet hetzelfde.. mag ik ook wat zoekwerk doen en over hardware leren?? duz gaa niet zeike over dat ik elke keer de zelfde vraag stel! ik leer hier best veel! maar als ik geneens vragen mag stellen:S Bewerkt: 7 juli 2006 door bronzenknieschijf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.