Backsmash Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 zonder tutorials. ik ben alleen niet te vreden over de border. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Het is wel een mooi geheel zo dat plaatje. Het plaatje zelf is al heel mooi en met de effecten nog mooier. Zoals je al zei, 'de border past niet'. Bij Nature Sigs's vind ik deze border ook niet staan. Kies een leuke kleur uit met de Eyedropper tool, en doe een 1px stroke met de uitgekozen kleur. Of gewoon een 1px zwarte border dat staat ook mooi! Voor een Nature sigs word meestal het font Visitor gebruikt, die kan je >hier< vinden! Ik denk dat je het best een witte kleur kan doen met een zwarte border. Misschien kun je deze 2 puntjes even veranderen, en dan nog een keer showen? Bewerkt: 28 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Een hele mooie natuur-signature. Zoals je zelf zegt, valt je border wat tegen. Ook hier en daar in de struiken is het licht iets te fel. je lijntje onder Simple Nature zou ik hetzelfde doen als je lettertype. Voor de rest. Heel mooi Rate: 8.4 Greetz, Merticus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.