DaddyPimp Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Check hier mijn nieuwe Sig: Rates aub, vind hem zelf wel goed gelukt.. Ook omdat ik een nieuw effect erin heb gebruikt en de spinner wel relaxt gelukt vind.. Hier nog eentje, eerst stond Y stil en nu heb ik hem laten spinnen.. Bewerkt: 28 juni 2006 door DaddyPimp Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Niemand heeft nog gerate, dus iemand?? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Beetje late reactie maar zijn er nu toch nog mensen die willen raten aub? Btw rate die 2e alleen maar op de spinner, want voor de rest heb ik er niks aan gedaan. Het was best moeilijk om die Y zo te laten spinnen, omdat ik hem eerst had moeten kopieeren en toen wegwerken. En toen de B weer netjes had moeten maken.. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Oke dan zou ik hem wel even raten, als het zo lang duurt! Ik vindt het mooi gemaakt, er zit tevens ook een mooi efffect in, van dat silveren loopertje! hij is verder ook keurig afgemaakt! alleen de achtergrond had misschien iets feller gekunt. Dat het als het ware er gewoon uitspringt! maar voor de rest keurig! Hiermeee verdien je van mijn toch wel een 8.5, Goed gedaan!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.