Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Gelden de territori's ook voor de 100% in SA?? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Nee dat is niet nodig voor de 100% hier staat wat je nodig hebt om de 100% te halen. Bewerkt: 28 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) nee deze zijn niet benodigd voor de 100%, maar je heb er voor de missie "End Of The Line" wel 35% van nodig EDIT: Ik ben veel te langzaam er was me weer iemand voor Bewerkt: 28 juni 2006 door ASPHALT Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Volgens mij niet. Je hebt echter wel 35% (of 20 gebieden) nodig die van jou zijn om de laatste missie End of the Line te kunnen starten. Maar alle gebieden in het bezit hebben is wel handig, omdat je daarna nooit meer wordt aangevallen en bovendien is het leuk om te doen . Edit: te laat........ Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 OK, weet ik dat ook weer! Kan ik na die missie waar ik Cesar moet helpen gelijk de missie End of the Line spelen! Als je 35 % hoods over hebt genomen wel ja. Anders moet je nog ff door roven. Reageren
Jack89 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik vind dat veroveren van gebieden soms een beetje irrietant, soms wil ik naar L.V (Las Venturas) of S.F (San Fiero) dan ben je niet onderweg en laat ie gelijk zien dat je aangevallen wordt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben... Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Als je het erg irritant vind heb je groot gelijk dat vond ik namelijk ook , Je kunt dan altijd je save game plaatsen in de save game aanvraag Bewerkt: 28 juni 2006 door gammie Reageren
Goliat Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Als een 'hood' aangevallen wordt die in jouw bezit is, dan is de beste tip(die ik zelf heb uitgevonden ) om even zo snel mogelijk je game te saven, dan is de 'war' voorbij en heb je je 'hood' nog gewoon. makkelijker: stap in een taxi, ambulance, politie voertuig, brandweer wagen en start de missie en endig deze meteen weer Reageren
moechy Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 cheat oneindig leven oneindig ammo en nooit politie kan ze zo alles veroveren ps:kheb alles veroverd Reageren
firef0x Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Dan moet je alle gebieden verovert hebben. Dan zijn er geen tegenstanders meer, en dus komen er ook geen gangs die een stukje grond (terug) willen hebben... bij mij wel Reageren
megamaggot Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 dit kan toch niet;dan zijn er geen ballas en vagos meer in los santos.het kan zijn dat je er nog eens 1 tegenkomt maar dit zijn er nooit meer dan 2 of 3 hoor.dan zitten ze meestal in een auto,maar dan gaan ze nog niet je territories aanvallen.waarschijnlijk heb je een klein stukje vergeten.kijk anders even in je stats:daar staat ergens hoeveel percent van territories je hebt.als je 100% hebt dan heb je alle territories.als het minder is heb je waarschijnlijk iets vergeten. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.