X-Qyeh Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Ik weet niet of het al eerder is gepost, maar ik zit met een probleempje. Ik kan namelijk geen layers toeveoegen in Photoshop 7.0. Ik zou echt geen raad weten, zou iemand me kunnen helpen? Als ik Layer > New Layer doe is dat hele venster ook grijs, zodat ik er niet op kan klikken. Oftewel, ik kan geen layers adden. >>> Door .Levi.: Voortaan je problemen in Photoshop Helpdesk posten.<<< Bewerkt: 28 juni 2006 door .Levi. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Probeer het eens via de sneltoets te doen, misschien lukt het dan wel. De sneltoets is Ctrl+Shift+N, al weet ik dat niet 100% zeker, omdat jij een andere versie dan ik heb. Opnieuw installeren zou ook een optie kunnen zijn eventueel. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 De sneltoets is Ctrl+Shift+N, maar werkt dus niet.. Ik zal proberen hem opnieuw te installeren. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Of in het Layer Palet rechtermuisknop -> New Layer. Ook dit weet ik niet zeker omdat ik al een tijd niet ge'PS'ed heb Succes Tales Bewerkt: 28 juni 2006 door .Tales. Reageren
The Mafia Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 CTRL+J dan heb je een copy maar dat maakt verder niets uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.