Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik heb nog maar een half uurtje photoschop. Ik ben al aan het trainen. Maar ik krijg geen afbeelding op me sig(of een render). Heb hulp nodig. Sorry voor de stomme vraag. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hoe bedoel je precies? Een afbeelding of je plaatje plaatsen? Reageren
Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Wel je hebt je achtergrond gemaakt. en nu wil ik een plaatje van eminem erop zetten(het plaatje heb ik al) maar ik krijg het er niet op. Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hmm... Ik kan je vraag niet helemaal volgen, maar in mijn ogen bedoel jij dat plaatje in je signature/handtekening plaatsen? Of het uploaden? Hier kan je afbeeldingen uploaden Reageren
Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ja een plaatje in me sig zetten dat is het. uploaden dat weet ik al lang hoor. maar het probleem is hoe zet je de plaatje in je sig? Reageren
Eli R Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Je kopieërt je eminem plaatje en die plak je in photoshop. Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Met de Move Tool (V) kan je je render of plaatje gewoon op je sig slepen. Als hij heel groot is kan je hem met Ctrl T rezisen, zodat hij op een goede grote komt. Als je render nog een achtergrond heeft kan je die het beste even transperant maken, dit doe je met de Magic Eraser Tool (E) (Doe rechtermuisknop op dat gummetje links bij je Gereedschapsbalk, en selecteer de Magic Eraser Tool. Druk dan op de achtergrond van het plaatje waar de render op staat, dat zorgt er dus voor dat alleen de render meegaat en niet het hele plaatje. Succes Reageren
Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Het lukt nog steeds niet als ik kopieer ofzoiets druk ik probeer alles maar hij maakt dan een nieuwe document op. Bewerkt: 28 juni 2006 door Sunray Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik snap wat je bedoeld. Je maakt je sig en dan open je je afbeelding, dan verdwijnt je sig. Oke, doe dit: open je afbeelding, maak dan de achtergrond transperant met de Magic Wand Tool, druk dan op Control A, doe dan Ctrl C, druk dan op Window (tussen Vieuw en Help) dan zal helemaal onderaan in dat vensten wat geopend wordt, Untitled 1 staan, dat is je sig, er zal misschien ook zoiets als Eminem ofzo staan (de naam van je plaatje) Open dan Untitled 1, dan zal je sig weer tevoorschijnkomen, druk dan op Ctrl V, nu zal je afbeelding op je sig komen te staan, resize hem dan met Ctrl-T. Succes. Reageren
.Levi. Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Zie ook Adobe Photoshop Guide. Bij handige tips en veel gestelde vragen staat jou vraag er tussen. Ps: voortaan je problemen in Photoshop Helpdesk posten. Reageren
Sunray Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Oke het is me gelukt. Nog een klein vraagje. Als ik me afbeelding op me sig zet wil ik dat het dezelfde kleur heeft anders heeft me sig een andere kleur en me afbeelding en dat gaat niet zo goed bij elkaar. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Als je je render op Overlay of Soft Light zet, dan heeft hij in ieder geval de kleuren van de achtergrond, maar wordt daardoor ook een beetje doorschijnend. Je kunt ook naar Image --> Adjustments --> Hue/Saturation gaan, en dan wat met de settings rommelen tot je render volgen jou de juiste kleuren heeft. Ook een optie is Image --> Adjustments --> Color Balance. Ook hier kun je met de kleuren rommelen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Image -> Adjustments -> Gradient Map, Photo Filter, Color Balance of Hue/Saturation kunnen je hierbij helpen. Zie wel dat je op de juiste layer staat. Reageren
Goliat Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Wat ik altijd doe, is de layer van de achtergrond duplicaten en die vervolgens boven de layer van de render te plaatsen, vervolgens zet je die layer op overlay of op soft light. En je render past bij de achtergrond, helaas is het resultaat niet altijd even mooi. Reageren
Sunray Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik kan een signature maken door jullie. Dank je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.