Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :cya:

Toen ik tap plus rectse 4 met pijltje naar links begon cj een beetj te danse met ze voeten :puh:

nou vroeg ik me af waarom zit dit in het spel en wat bedoeld cj er meej en kun je hier verder nog wat mee doen? :?

Grz

Geplaatst:
Dit gebeurt vanzelf als je even niets doet met CJ ;)

Nou ik kon het dus ook met tap en rectse pijltje naar links gewoon doen weet ook iemand wat de bedoeling ervan is of je er wat mee kunt doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een tijdje stil staat met CJ gaat hij soms zingen of dansen, dit komt niet door de toetscombinatie die jij gedrukt hebt. Dit heeft verder geen invloed op het spel en je hebt er eigenlijk niks aan, soms kraamt hij wel grappige teksten uit :puh:

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik denk dat Gammie iets anders bedoelt. Ik weet het niet zeker, want ik het GTA: SA niet op de PC, maar volgens mij krijg je als je op TAB drukt je Stats te zien. Op de PS2 krijg je dit te zien als je op L1 drukt. Tevens zorgt deze knop ervoor (dit althans op de PS2 zo, ik weet niet of dat het op de PC ook zo hetzelfde werkt) dat de camera weer recht vanachter CJ geplaatst wordt. Als ik dan deze knop inhoud, en ik beweeg het Joystickje naar links of rechts (op de PC is dit dan het linker of rechter pijltje) dan zou CJ normaal gesproken naar links of rechts lopen, maar als je dan de knop van de Stats inhoudt dan gaat CJ draaien. Maar het grappige is dat hij nu zijn benen mee beweegt met het draaien! Normaal gesproken zie je CJ draaien zónder dat 'ie daarbij zijn benen gebruikt ofzo. Nou, zo wel dus! En het lijkt eerlijk gezegd best wel dat CJ danst. :puh: Ik denk dat Gammie dit bedoelt, is dit zo? ;):cya:

Geplaatst:

Juist dat bedoelde ik ! inderdaad als ik de tap van Stats ingedrukt houd en en linkerste knopje naar links begint hij een beetje met ze benen te danse bij mij :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...