Jump to content

SamSung E720.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is een heel goede GSM, een vriend van mij heeft hem ook en hij is zeker niet slecht, zeker omdat er op die site 150 Euro staat, normaal kost die GSM 250 Euro, maar de Camera is ook heel goed en je kan er Mp3 mee luisteren, nu aan jaouw de keuze..

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het ontdekt, het is met een T-mobile pak.

Dan zijn je looks van ke gsm weg, je menus zijn saai en zo. :N

Jmr dat je niet de gewone neemt.

gelukkig heb je de goede camera en zo nog hoor, maak u geen zorgen.

Bewerkt: door ZOrange
Geplaatst:

Ik vind het een mooie mobiel daar niet van. Maar ik bekijk direct de specificaties en er vallen me een aantal dingen op. Deze punten vallen me op;

- 1.0 MP Camera, dit is niet zo'n goeie kwaliteit 1.3 MP was reeël voor die prijs.

- Je beltonen zijn polyfoon, ik snap niet waarom je één met MP3-speler doet, dus zoveel heb je aan di

bluetooth niet

- De prijs voor deze mobiel vind ik ietwat te duur. Ik vond dat ze er €100 moeten doen, maarja het is Samsung en dat is een duur merk.

Geplaatst:

ik zelf zou hem nooit nemen maar dat is natuurlijk aan jou want:

je hebt al een mobiel

je kan muziek luisteren op je psp

binnenkort komt er een camera voor psp uit.

en ik vind het meer een hebbedingetje dan een multimedia ding.

ook vrij duur.

maarja sommige moeten gewoon zoiets hebben

Geplaatst:
Ik vind het een mooie mobiel daar niet van. Maar ik bekijk direct de specificaties en er vallen me een aantal dingen op. Deze punten vallen me op;

- 1.0 MP Camera, dit is niet zo'n goeie kwaliteit 1.3 MP was reeël voor die prijs.

- Je beltonen zijn polyfoon, ik snap niet waarom je één met MP3-speler doet, dus zoveel heb je aan di

bluetooth niet

- De prijs voor deze mobiel vind ik ietwat te duur. Ik vond dat ze er €100 moeten doen, maarja het is Samsung en dat is een duur merk.

onzin.

meer zeg ik hier niet over.

€100 omg

Geplaatst:

bluetooth niet

onzin.

€100 omg

€100 is zat voor zo'n telefoon. Mocht van mij nog wel goedkoper, moet je kijken wat er voor functies opzitten. Dingen zoals Bluetooth dat is mooi, maar heb je op zo'n telefoon niets aan. Net of je elkaar fototjes wil versturen. Bluetooth is gewoon handig bij MP3 liedjes o.i.d. Ook de polyfoonbeltonen, die dingen zijn gewoon niet mooi meer. Ik zelf heb ook geen goeie telefoon, maar ik heb hem gekregen en niet voor gespaart. Als je het doet, doe het dan goed.

Geplaatst:

Bedankt mensen.

Nu weet ik meer.

Hij is wel mooi enzo.

Mooie Camera ook.

Wat is dan een aanrader van 100 euro. :klap:

Geplaatst:
Bedankt mensen.

Nu weet ik meer.

Hij is wel mooi enzo.

Mooie Camera ook.

Wat is dan een aanrader van 100 euro. :klap:

Als ik jou was zou ik nog lekker doorgaan sparen. Moet je dan zien wat voor mooie mobiel je kan kopen. Één jaar oud is nog niet zo oud.

Geplaatst:
Maar waar zal ik hem dan van kopen.

Ik mag geen abonement van mijn vader.

Ik geef hem gelijk, want je betaalt ongelovelijk veel voor zo'n abonnement. Neem nou de D600, toestel kost €0,- maar het abonnement kost volgens mij €20,- per maand en je zit er 2 jaar aan vast. Dan ben je €480,- kwijt aan een toetsel dat echt geen krap €500,- is. Daar verdienen ze dan weer aan, ik raad het je ook niet aan :t .

Ik vind het eigenlijk heel moeilijk om een goedkope telefoon te vinden waar je ook veel mee kan. Ik heb maanden gezocht naar zo'n apparaat. Maar waar heb je uiteindelijk zo'n telefoon voor nodig? Juist ja, om te bellen ;) .

Geplaatst:

bluetooth niet

onzin.

€100 omg

€100 is zat voor zo'n telefoon. Mocht van mij nog wel goedkoper, moet je kijken wat er voor functies opzitten. Dingen zoals Bluetooth dat is mooi, maar heb je op zo'n telefoon niets aan. Net of je elkaar fototjes wil versturen. Bluetooth is gewoon handig bij MP3 liedjes o.i.d. Ook de polyfoonbeltonen, die dingen zijn gewoon niet mooi meer. Ik zelf heb ook geen goeie telefoon, maar ik heb hem gekregen en niet voor gespaart. Als je het doet, doe het dan goed.

ga eens kijken in die klasse, je hebt niets voor 100 EUR, 100 is geen geld meer voor een gsm.

Geplaatst:

bluetooth niet

onzin.

€100 omg

ga eens kijken in die klasse, je hebt niets voor 100 EUR, 100 is geen geld meer voor een gsm.

€150 is ongelooflijk veel voor zon telefoon. Oke die €100 was een foutje, maar voor €200 heb je wel een goeie telefoon.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...