Jump to content

SamSung E720.

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar waar heb je uiteindelijk zo'n telefoon voor nodig? Juist ja, om te bellen ;) .

Groot gelijk ;) Mijn GSM kostte rond de €90 denk ik, het is een Nokia 1600. Geen camera, fototoestel, bluetooth, maar ik kan er wel mee bellen. En dat is uiteraard het belangrijkste:

Foto's hebben slechte kwaliteit: Ik heb digitaal toestel

Filmpjes hebben rampzalige kwaliteit :puh: : Ik heb digitale camera

Muziek beluister ik op m'n MP3.

Dus ja, waarom zou ik een gsm kopen met al die "leuke" snufjes...Als ik toch de andere middelen heb om die stufjes in goede dingen te veranderen :)

Btw: Ik zou idd nog even verder sparen voor de GSM ja, je hebt nu €100. Spaar tot..150, 200 en je hebt al een zeer mooie gsm.

demont

Geplaatst:

Maar waar heb je uiteindelijk zo'n telefoon voor nodig? Juist ja, om te bellen ;) .

Groot gelijk ;) Mijn GSM kostte rond de €90 denk ik, het is een Nokia 1600. Geen camera, fototoestel, bluetooth, maar ik kan er wel mee bellen. En dat is uiteraard het belangrijkste:

Foto's hebben slechte kwaliteit: Ik heb digitaal toestel

Filmpjes hebben rampzalige kwaliteit :puh: : Ik heb digitale camera

Muziek beluister ik op m'n MP3.

Dus ja, waarom zou ik een gsm kopen met al die "leuke" snufjes...Als ik toch de andere middelen heb om die stufjes in goede dingen te veranderen :)

Btw: Ik zou idd nog even verder sparen voor de GSM ja, je hebt nu €100. Spaar tot..150, 200 en je hebt al een zeer mooie gsm.

demont

Omdat een luxere telefoon alles in één heeft. Geen geklungel, heb ik me fototoestel wel mee? Waar is mijn MP3-speler? Dit zitten allemaal in je telefoon geintegreerd en dat is, vind ik, het allergrootste voordeel als je dat hebt.

Geplaatst:

Zelf heb ik ook een Gsm, omdat ik vaak moet bellen (Jong hé?). Hij koste 79.99€ en was daarom zeker niet duur. Hij kan alleen bellen, en heeft geen andere onnuttige functies zoals camera, MP3 en andere dingen. Dat heb je ook niet nodig, want een Gsm is puur gemaakt om voor te bellen. Die extras ga je, geloof me of niet toch haast nooit gebruiken.

Ook ben je dan veel minder geld kwijt, en heb je geen functies die je haast niet zal gebruiken. Die foto's zijn namelijk van hele slechte kwaliteit, en die filmpjes al helemàal. Je hebt er echt niks aan, het maakt je Gsm er alleen maar duurder op. Daarom zeg ik; Koop gewoon een simpele Nokia !

Geplaatst:

Ik heb besloten jongens. :)

Ik ga een SamSung kopen.

Maar niet deze van dit topic.

Maar een andere SamSung.

Da's ook de nieuwste.

Die kost 130 euro bij dixons.

Met 15 beltegoed erbij.

Met een hele goeie Camera.

MP3 Speler.

Polyfone MP3 beltonen.

En noem maar op.

Ik heb hem al apart gelegt bij Dixons.

Ik ga hem Zaterdag Ochtend ophalen.

Ik heb nu 175 euro.

Dus dan houd ik 45 euro over voor belkaarten te kopen.

Groetjes Roy S. :*D

Geplaatst:
Ik heb besloten jongens. :)

Ik ga een SamSung kopen.

Maar niet deze van dit topic.

Maar een andere SamSung.

Da's ook de nieuwste.

Die kost 130 euro bij dixons.

Met 15 beltegoed erbij.

Met een hele goeie Camera.

MP3 Speler.

Polyfone MP3 beltonen.

En noem maar op.

Ik heb hem al apart gelegt bij Dixons.

Ik ga hem Zaterdag Ochtend ophalen.

Ik heb nu 175 euro.

Dus dan houd ik 45 euro over voor belkaarten te kopen.

Groetjes Roy S. :*D

Pff dat is nix ik weet een veel betere nl de

Bakeliete

Men verkoopt ze in alle kleuren zelfs in het flasht groen!

125127811sg.jpg

Al heil bakeliete _O_

Dus ja ,een telefoon eb je nodig om te bellen te sms'n weet ik veel,Maar ik krijg nooit berichten van vrienden ofzo Ferre heeft het grootste gelijk!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hehe, je krijgt geen berichten van vrienden. Dat wil zeggen dat het niet nodig is, als ze je nodig hebben zullen ze wel iets laten weten.

Ik doe bijna niets anders dan SMS'en, ik gebruik men GSM supper veel.

Geplaatst:

Hij ziet er wel vet uit, alleen dat schuif dingetje kan snel afbreken of blokkeren!

Ik had presies het zelfde. maar het is jouw mening! ik ga er verder ook niet op in! :puh:

Geplaatst:

Mooie gsm maar kopen weet ik toch niet daar twijfel ik toch over veel te veel geld dan moet je nog 2jaar sparen,dus een mooie gsm maar kopen doe ik waarschijnlijk niet :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...