crosser Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) heey met die cheat van rekulter iedereen snap ik niet helemaal want hoe moet je mensen reculteren?? die code dat je je ijgen legertje kan beginnen hoe moet dat?? kan iemand mij daarmee helpe !! alvatbedankt met vriendelijke groet Dylan van Vliet Bewerkt: 28 juni 2006 door Dizzee Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Hoi welkom op het forum. Gewoon de cheat invoeren. En dan op mensen richten met je geweer en dan op G of H drukken. Veel succes. Groetjes Roy S. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Nou kijk je voert de cheat in en je drukt gewoon op de knop waarmee je ook gangmembers van de Gorve Street Families mee recruiteerd. De toetsen om dit te doen zijn op de pc: G of H. En op de pc is dat pijltje naar boven of beneden. Edit: Roy S was me voor. Bewerkt: 28 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 (bewerkt) Hey welkom op het forum, Op de pc doe je dit door op een voetganger te richten en dan op G of H te drukken, als je ze gerecruteerd hebt kan je ook op G drukken om ze mee te roepen of op H te drukken om ze laten wachten. Ik weet dat je nieuw bent maar het zal handig zijn als je voor zulk soort dingen de Zoekfunctie gebruikt: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Search&f=62 hierdoor kun je makkelijk antwoord vinden op dit soort dingen Bewerkt: 28 juni 2006 door Typhoon Reageren
HerrieM Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Rekruteren op de PC: richten en op G of H drukken. Door die cheat kun je iedereen rekruteren dus niet alleen Grove Street bende leden. ps. Kun je die onzinnege plaatjes weghalen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Voer cheat in. Pak een handgun. Richt op je Gangmembers. MEt PS2 doe je pijltje naar boven Om ze te laten volgen duw je met de pijltjes op de controller van PS2 naar boven ,Om ze niet meer te laten volgen doe je ze naar beneden Reageren
Lord of War Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Welkom op het forum, Wanneer je de code ingetypt hebt, moet je op iemand richten en dan op het pijltje dat naar boven wijst duwen. PS: DEZE UITLEG IS VOOR DE PS2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.