Fuffie Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik wil een filmpje maken maar waar moet ie over gaan als het maar geen stunts is nou een beetje kunnen jullie verzinen waar mijn filmpje over moet gaan Reageren
Typhoon Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Begin een hele reeks misdaden? Vermoord bevoorbeeld iedereen die je tegenkomt, of vermoord uitsluitend Ballas samen met jou Grove homies. Je kan ook mooie achtervolgingen met de politie gaan doen. Er zijn veel mogelijkheden in SA dus ook veel mogelijkheden voor een filmpje, je zou bijvoorbeeld iets met een vliegtuig kunnen doen. Bekijk ook eens andere filmpjes van andere mensen op Video.Google.com, misschien doe je daar nog wat leuke inspiratie op. Succes ermee! Reageren
Alexy Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Tja, dingen genoeg... Zelf ben ik beetje aan het kloten met CJ die een reddingsmissie in het Dessert gebied doet. Met achtervolgingen, moorden, explodies, vliegscenes, enzovoorts. Of maak het idee van een film na, bijvoorbeeld van... ....eeeeeeh, nouja, weet ik veel ... Ik ben op mijn idee gekomen na het zien van 'tears of the sun'. Maar er zijn genoeg mogelijkheden, verzin gewoon wat leuks ! Mazzel, Alex. Reageren
Fuffie Geplaatst: 28 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Ik ben ook bezig met een filmpje heb honderen filmpjes op me site staan maar nu maak ik de mooiste en zet hem hier neer om kwart over 8 is ie wel klaar. Reageren
Fuffie Geplaatst: 29 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) kan nu geen filmpjeas maken Bewerkt: 29 juni 2006 door fuffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.