Jump to content

Motorola L6

Recommended Posts

Geplaatst:

Motorola L6

Foto:

foto0229sa.jpg

Opties:

• Gewicht: 86 gram
  • Afmetingen: 113 x 49 x 11 mm
  • Spreektijd: 350 minuten
  • Standby-tijd: 345 uur
  • Frequentie: 900, 1800, 1900 Mhz.

• Kleurenscherm
  • Polyfonische beltonen
  • Camera
  • Bluetooth

Ervaring:

Om gelijk met de deur in huis te vallen, dit is een mobiel waar je mee opvalt. Als je deze uit je broekzak haalt krijg je snel veel aandacht.

Dit komt door het zeer platte design. Bijna iedereen die mijn mobiel ziet maakt een opmerking over hoe plat hij wel niet is, en dat is hij.

Om precies te zijn is de Motorola L6 11 mm dik, of moet ik zeggen dun. Dit is zeer prettig omdat hij gemakkelijk in je broekzak zit en je haast niemand ziet dat je een mobiel bij je hebt in tegenstelling tot die dikke mobieltjes met klepjes.

De kleuren zijn mooi en hij maakt redelijk mooie foto's. Ook is er de optie om met dit mobieltje filmpjes te maken, al is dit niet zo heel erg nieuw meer. Hij ondersteund alle soorten ringtones en heeft ook bluetooth wat erg handig kan zijn.

Helaas heeft hij niet zo heel veel geheugen (bij mij dan), maar zo'n 10 mb. Daarom moet je regelmatig je inbox legen, je kan er maar zo'n 20 bewaren en zo'n 30 in je outbox.

Desondanks is het een zeer prettig mobiel en zeer gebruiks vriendelijk :). Een echte Motorola en een echte aanrader!

Prijs:

Los toestel: 200 Euro

Prepaid: Prepaid heb ik hem gekocht voor 140 Euro, Orange.

Cijfer: 8,2

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er een leuke GSM uit, maar hij zo niet lang leven bij. Hij zou van de eerste dag al vol stof zitten. Door de afwerken, die idd. wel mooi is.

Is het niet moeilijk sms'en met dit toestel door de platte toetsen?

Bewerkt: door ZOrange
Geplaatst:
Ziet er een leuke GSM uit, maar hij zo niet lang leven bij. Hij zou van de eerste dag al vol stof zitten. Door de afwerken, die idd. wel mooi is.

Is het niet moeilijk sms'en met dit toestel door de platte toetsen?

In tegendeel, het smsen gaat juist veel makkelijker dan bij de gemiddelde Motorola. Bij de Motorola RAZR gaat het smsen lastig omdat de knopjes zowat op elkaar zijn gebouwd. Dit gaat zeer snel, en makkelijk (behalve als je wat gedronken hebt :engel:).

Stof kan er amper in komen, eigenlijk net zoals de gemiddelde mobiel ;). Ik heb er tenminste geen last van.

Geplaatst:

Wel vet mobiel, het design is erg mooi enzo. Persoonlijk ga ik toch voor de mobiels met klepjes. :*D

• 2 maanden later...
Geplaatst:

De Motorola L6 ziet er zeer mooi afgewerkt uit lekkere strakke design daar hou ik wel van :*D Maar goed tot nu toe heb ik nog goed aan me eigen mobiel ;)

Geplaatst:

Hij ziet er wel tof uit ja, en hij is wel erg plat inderdaad.

Ik vind het wel een mooie, maar ga toch liever voor Telefoons met klepjes, das handiger..:puh::Y

Geplaatst:

Een mooie GSM..

Ik heb ook een motorola V980 Die is zo lomp maar die maakt wel mooie foto's en filmpjes maar hij heeft geen bluetone en Infrarood!!

Geplaatst:

Zijn de Foto's niet enorm lelijk? Maar 0.3 MegaPixel :?

Voor de Rest ind. een prachtige gsm ik denk eraan hem te Kopen. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Dat is VGA Camera, Mij boeit het zelf niet zoveel.

Zolang je maar ziet wat er op die foto gebeurt is.

Maar ik heb zelf dan wel een Megapixel meer als Jorge.

Mooie Telefoon, Mn Tante heeft die ook.

Alleen het menu vind ik wat wazig.

Maar goede keus !

• 4 weken later...
Geplaatst:
Zijn de Foto's niet enorm lelijk? Maar 0.3 MegaPixel :?

Voor de Rest ind. een prachtige gsm ik denk eraan hem te Kopen. :puh:

Wat vind jij lelijk? Een foto die ik op me comp heb gezet is bijvoorbeeld deze:

36gw6.jpg

Nouja daarvan vind ik de kwaliteit wel uber :bier:.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...